Garmin Edge 1030 Plus
Zoals hierboven al is vermeld, gewoon een keer kort op de aan/uit knop drukken als je activiteit bezig is. Bovenin het scherm zie je de melding "touchscreen vergrendeld" verschijnen, je kunt dan inderdaad nog steeds wel swipen door de schermen, maar de rest is geblokkeerd. Dit doe ik ook altijd met m'n 1030 plus bij regen, maar ik doe het soms ook bij langere ritten, zo voorkom je meteen dat je de activiteit per ongeluk afbreekt/opslaat tijdens een koffiestop, pontje of iets dergelijks. Iets wat iedereen wel eens is overkomen Door weer kort op de aan/uit knop te drukken ontgrendel je het scherm overigens weer.
Het helpt ook om de touchscreen gevoeligheid aan te passen. Zo heb ik bij het profiel Indoor de gevoeligheid op laag staan omdat er dan regelmatig een zweetdruppel op m'n scherm valt en z'n eigen leven gaat leiden
Het helpt ook om de touchscreen gevoeligheid aan te passen. Zo heb ik bij het profiel Indoor de gevoeligheid op laag staan omdat er dan regelmatig een zweetdruppel op m'n scherm valt en z'n eigen leven gaat leiden
i-mac schreef: ↑25 mei 2022 08:17 Dat kan hier :https://www.futurumshop.nl/panzerglass- ... lare.phtml
of goedkoper hier : https://nl.aliexpress.com/item/40000971 ... 9264%21sea
Bij deze laatste krijg je nog een hoes die perfect past rond je Edge.
Bedankt!
Ik wil de route stoppen die ik volg nadat ik van de route ben afgeweken,zolang ik op de route zit is het Rode kruisje links op de kaart aanwezig, echter niet meer nadat ik van de route ben afgeweken en de Garmin aan het herberekenen is wat ik aan heb staan.Iemand een idee of moet ik herbereken moet uitzetten!
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Je kan hem wel gewoon via het menu uitzetten, maar dat zijn wel meer stappen.
Gisteren veranderd van route maar zodra je van de ingeladen route afwijkt kan ik niets in het menu vinden om te de route te stoppen. Enigste mogelijkheid is volgens mij de activiteit te stoppen. Zolang je op de route zit heb je Rood kruisje op de kaart zodra je afwijkt niet meer zover ik weet.wasbeer2006 schreef: ↑30 sep 2022 22:06 Je kan hem wel gewoon via het menu uitzetten, maar dat zijn wel meer stappen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Bij koersen kun je hem stoppen toch? Of heb ik het mis?
Het menu waar je hem ook aanzet bij de start dus.
Dan zal ik een nieuwe koers moeten inladen om de andere te laten stoppen.wasbeer2006 schreef: ↑28 okt 2022 11:31 Bij koersen kun je hem stoppen toch? Of heb ik het mis?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Net even getest.
Je moet de koers die je rijd weer selecteren, dan kun je hem stoppen.
Niet een andere laden, ja dat kan ook, maar dan heb je weer hetzelfde probleem
Top bedanktwasbeer2006 schreef: ↑30 okt 2022 15:31 Net even getest.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Zet de Grmin aan en na 1 minuut vertrekken heeft die de tijd om een goede fix te zoeken/krijgen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.