Absoluut, dik verdiend en altijd klasse
Veldrijden 2022-2023
Speciaal voor jou heeft PFP haar crosser ook weer van stal gehaald, ze wil wereldkampioen worden in Hoogerheide. Een geduchte concurrent erbij voor de dames!!
+1 (lcsmet)
Je zag het de ganse wedstrijd al (alleen de commentatoren niet) de manier waarop hij zijn positie innam en veilig stelde
De snelheid waarmee hij de kleine gaatjes dichtte en zijn acceleraties en zijne prik die hij uitdeelde de voorlaatste passage op de koppenberg. Ik heb genoten van zijn tactisch kunnen en doorzicht en natuurlijk ook zijn afwerking. Met overschot.
Je zag het de ganse wedstrijd al (alleen de commentatoren niet) de manier waarop hij zijn positie innam en veilig stelde
De snelheid waarmee hij de kleine gaatjes dichtte en zijn acceleraties en zijne prik die hij uitdeelde de voorlaatste passage op de koppenberg. Ik heb genoten van zijn tactisch kunnen en doorzicht en natuurlijk ook zijn afwerking. Met overschot.
Laatst gewijzigd door ottorongo op 01 nov 2022 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
PFP is een begrip, die naam hoef je niet de schrijven. Net als VDP een begrip is, HAM in de F1 of MJ in de muziek.
Maar wel leuk dat ze gaat crossen, pittige tante
Less is bore
Ik ben dan wel benieuwd wie PFP, VDP, HAM en MJ zijn, of/en zijn er ook nog andere 'bekende' afkortingen van BPers en/of VIPpers, misschien handig dat een TS (daniel1975?) daar een speciaal topic over opent, zo kan MEN eea naslaan.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2022 18:26 PFP is een begrip, die naam hoef je niet de schrijven. Net als VDP een begrip is, HAM in de F1 of MJ in de muziek.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
daar heb ik een heel korte reactie op: gelul. Het is vooral luiheid van de schrijver.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2022 18:26 PFP is een begrip, die naam hoef je niet de schrijven. Net als VDP een begrip is, HAM in de F1 of MJ in de muziek.
In mij geval is Pino ook een afkortingOrlok schreef: ↑01 nov 2022 18:35Ik ben dan wel benieuwd wie PFP, VDP, HAM en MJ zijn, of/en zijn er ook nog andere 'bekende' afkortingen van BPers en/of VIPpers, misschien handig dat een TS (daniel1975?) daar een speciaal topic over opent, zo kan MEN eea naslaan.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2022 18:26 PFP is een begrip, die naam hoef je niet de schrijven. Net als VDP een begrip is, HAM in de F1 of MJ in de muziek.
Niet zijken maar reiden !
+1Orlok schreef: ↑01 nov 2022 18:35Ik ben dan wel benieuwd wie PFP, VDP, HAM en MJ zijn, of/en zijn er ook nog andere 'bekende' afkortingen van BPers en/of VIPpers, misschien handig dat een TS (daniel1975?) daar een speciaal topic over opent, zo kan MEN eea naslaan.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2022 18:26 PFP is een begrip, die naam hoef je niet de schrijven. Net als VDP een begrip is, HAM in de F1 of MJ in de muziek.
Afkortingen zijn een plaag op dit forum. Veel posts worden er onleesbaar van.
Ik heb geen idee wie PFP is en ik volg het wilelrennen vrij intensief. Hetzelfde geldt voor MJ in de muziekwereld.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
MJ staat voor Mungo Jerry
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mungo_Jerry
En PFP
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mungo_Jerry
En PFP
https://www.dictionary.com/e/acronyms/pfp/PFP is an acronym in texting and social media. It means both picture for proof and profile pic.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend