Wat is R2 nou weer, ik zie alleen maar kleding . . . . .wasbeer2006 schreef: ↑03 nov 2022 11:15 Bij R2 sram dub BB en 34T sram XX1 blad.
Veel Sram is nu in de aanbieding bij R2, BB was maar 20 euro en het blad 41.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Kan je nagaan wat er gebeurt als iemand iets niet met de volle/juiste naam opschrijft en men het dus niet begrijpt, enfin zo kom je wel op duizenden posts op dit forum, haha.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
RCz stuurt ook naar België?
Ik kan enkel Noorwegen, Zwitserland of Andorra als land aanduiden als ik me registreer?
Ik kan enkel Noorwegen, Zwitserland of Andorra als land aanduiden als ik me registreer?
Dat registreren is voor handelspartners oid. Links bovenin, onder het logo, kun je je emailadres invoeren om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Je hoeft daar dus geen account voor aan te maken.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
ok, thanks
Via marktplaats een Pro Stealth zadel in 152mm. Omdat ik deze al heel lang op m'n “nog te testen-lijstje” heb staan. En hem nu tegen kwam voor een prijs waarvoor ik hem zonodig ook wel weer kwijt kan!
Assos Mille GT evo winter jack. Met leuke korting van Futurumshop en daar bovenop nog een 15% kortingsbon. Gekke was dat alleen de voorradige maten voor de aanbiedingsprijs werden aangeboden. Maar een belletje heeft dat opgelost. Kreeg daarna een betaallink toegestuurd. En dat alles binnen 15 minuten. Supersnelle service weer van Futurum. Helaas waarschijnlijk pas eind november op voorraad maar dat maakt niet al teveel uit. Het is immers een winterjack.
Ride bikes, not tanks!
Mooie prijs, toch jammer dat ik een Tacx heb!