KOGA Kimera premium
-
- Forum-lid
Late reactie, vakantie geweest. Het wordt de Giant TCR. De Specialized vind ik te duur en hij is ook te licht voor mij. Bovendien nergens verkrijgbaar voorlopig. De Cannondale SuperSix vind ik niet mooi genoeg. Heb naast de geo ook de looks laten meewegen dus! Bedankt voor alle tips!Lcsmet schreef: ↑08 nov 2022 21:03 Is het nu de Koga of toch de Specialized, uit je andere topic, geworden?
-
- Forum-lid
Deze: https://www.giant-bicycles.com/nl/tcr-a ... -disc-1-ut. Levertijd is een paar weken, hij schijnt bij een dealer te staan waarmee mijn FM samenwerkt. Levertijd van een paar weken is OK. In het nieuwe jaar een nieuw fiets!
-
- Forum-lid
Ja, weet ik. Geen punt, ik hoef geen DI2, elektronisch is wel leuk, maar geen must. Ik heb nu 2x10 afmontage en ik gebruik op het vlakke altijd maar twee of drie verschillende verzetten (52x19, 52x18 en 52x17). Ik laat er wel een andere cassette opzetten, denk een 12/25; bij 11/30 zitten er te grote stappen tussen.
Heb de fiets gekozen vanwege frame en carbon wielen.
Dit weekend was in de documentaire "de benen van Büchli" (Ziggo Sport) het nieuwe model te zien.avdmk schreef: ↑09 nov 2022 19:49 https://nieuwsfiets.nu/2022/11/06/koga- ... n-in-2023/
Wellicht al bekend of iemand weet hier iets meer over, maar lees in dit artikel dat Koga zijn racer een update gaat geven.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Deze dus:
Klopt, net geen goede foto dit, je ziet hier het balhoofd en stuurpen niet goed. In de docu zie je het beter, hele fiets geïnspireerd op de Kinsei baanfiets werd er bij verteld.
Aangezien er geen naam op staat en dit spuitschema vermoed ik dat dit nog een prototype is/was.
Vond de documentaire trouwens leuk om te zien, wat mij betreft een aanrader.
Aangezien er geen naam op staat en dit spuitschema vermoed ik dat dit nog een prototype is/was.
Vond de documentaire trouwens leuk om te zien, wat mij betreft een aanrader.