Ah ja, den Bert!Lcsmet schreef: ↑10 nov 2022 17:08 Manuvèl heeft na Sint-Niklaas nu ook een zaak geopend in Temse (O-Vl)
Soigneurcc in Weert (Bornem, België) is niet het typische wielercafe maar je kan er terecht voor een knipbeurt en/of een koffie. De kapper/barista is zelf ook een fervent fietser.
Wielercafés
Zit er in Zeeland anders geen wielercafé?tornadotom schreef: ↑10 nov 2022 08:37Oh ik kan niet wachten tot België 'ingekleurd' is. Wij als wielerliefhebbers uit Zeeuws-Vlaanderen zijn erg België georiënteerd omdat wij nu eenmaal niet zo eenvoudig een route richting het noorden uitstippelen.Brabander schreef: ↑09 nov 2022 13:58Goede tip, bedankt voor het doorgeven! Deze is opgenomen in de wachtlijst, waar inmiddels al zo'n 50 Belgische wielercafés op staan.tornadotom schreef: ↑09 nov 2022 13:00 Exeller Bikes in Brugge kun je ook goed vertoeven. Prima koffie en gratis refill van je bidon met drinkwater (in België niet vanzelfsprekend).
Het is een combinatie van Bikeshop, Wielersportwinkel en Coffeeshop/bar. Echt gezellig!
Zodra we de gelegenheid hebben gaan we er zelf graag even langs.
tornadotom schreef: ↑10 nov 2022 08:37Oh ik kan niet wachten tot België 'ingekleurd' is. Wij als wielerliefhebbers uit Zeeuws-Vlaanderen zijn erg België georiënteerd omdat wij nu eenmaal niet zo eenvoudig een route richting het noorden uitstippelen.Brabander schreef: ↑09 nov 2022 13:58Goede tip, bedankt voor het doorgeven! Deze is opgenomen in de wachtlijst, waar inmiddels al zo'n 50 Belgische wielercafés op staan.tornadotom schreef: ↑09 nov 2022 13:00 Exeller Bikes in Brugge kun je ook goed vertoeven. Prima koffie en gratis refill van je bidon met drinkwater (in België niet vanzelfsprekend).
Het is een combinatie van Bikeshop, Wielersportwinkel en Coffeeshop/bar. Echt gezellig!
Zodra we de gelegenheid hebben gaan we er zelf graag even langs.
Mooi om te horen. Als je zelf wilt bijdragen kan dat tegenwoordig ook: Gezocht: Ambassadeurs
Op redelijk korte termijn staat een verkenning in de regio Antwerpen gepland.
Manuvèl hebben we scherp. Die hopen we mee te kunnen pakken tijdens de ronde in regio Antwerpen. Voorlopig laat de nieuwe website van de tweede vestiging nog altijd op zich wachten. Deste benieuwder zullen zijn we natuurlijkLcsmet schreef: ↑10 nov 2022 17:08 Manuvèl heeft na Sint-Niklaas nu ook een zaak geopend in Temse (O-Vl)
Soigneurcc in Weert (Bornem, België) is niet het typische wielercafe maar je kan er terecht voor een knipbeurt en/of een koffie. De kapper/barista is zelf ook een fervent fietser.
Soigneur in Bornem kende ik nog niet. Die heb ik ook aan de lijst toegevoegd. Heel benieuwd wat dat nou precies is Dank voor de tip!
- tornadotom
- Forum-lid
Vanaf het voorjaar ben ik beschikbaarBrabander schreef: ↑10 nov 2022 23:32tornadotom schreef: ↑10 nov 2022 08:37Oh ik kan niet wachten tot België 'ingekleurd' is. Wij als wielerliefhebbers uit Zeeuws-Vlaanderen zijn erg België georiënteerd omdat wij nu eenmaal niet zo eenvoudig een route richting het noorden uitstippelen.
Mooi om te horen. Als je zelf wilt bijdragen kan dat tegenwoordig ook: Gezocht: Ambassadeurs
Ik ga eens kijken wat ik kan betekenen als ambassadeur.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Toffe gast.
Bert was vroeger, ergens einde vorige eeuw jarenlang mijn "coiffeur" tot hij zijn carriere een nieuwe wending gaf en fotograaf werd.
Enige jaren geleden heeft hij terug de schaar ter hand genomen en doet nu behalve hoofdhaar knippen ook hipster- en andere baarden.
Je kan er ook stoppen voor een koffie, zelf ben ik er nog niet geweest wegens "bijna geen haar meer" maar vrienden van mij wel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- tornadotom
- Forum-lid
De madam die de drankjes serveert is ook een reden om er eens te stoppen. Lipjes getuit en borsten vooruit! Daarnaast zijn de mattentaartjes ook prima.Brabander schreef: ↑19 okt 2022 16:41Bar Gidon in Geraardsbergen komt volgende week online op wielercafes.nlpatrickvb schreef: ↑19 okt 2022 13:05 Ik weet niet of Bar Guidon in Geraardsbergen hier al voorbij kwam.
Ex-prof Frederik Penne staat er achter de bar.
https://m.facebook.com/BarGidon/
Klasse! Dat is meteen een extra reden om weer eens naar Bar Guidon te gaan dantornadotom schreef: ↑11 nov 2022 09:11Vanaf het voorjaar ben ik beschikbaarBrabander schreef: ↑10 nov 2022 23:32tornadotom schreef: ↑10 nov 2022 08:37
Oh ik kan niet wachten tot België 'ingekleurd' is. Wij als wielerliefhebbers uit Zeeuws-Vlaanderen zijn erg België georiënteerd omdat wij nu eenmaal niet zo eenvoudig een route richting het noorden uitstippelen.
Ik ga eens kijken wat ik kan betekenen als ambassadeur.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- tornadotom
- Forum-lid
In Kemzeke, net over de Nederlandse grens: https://tniefveloken.be
Aanrader! Zeer vriendelijke mensen, je kunt je fiets ophangen aan een wiel haak en ze voorzien je van een slot als je dat wenst (gratis). Goeie koffie en een leuke bikeshop met vooral Cinelli.
Aanrader! Zeer vriendelijke mensen, je kunt je fiets ophangen aan een wiel haak en ze voorzien je van een slot als je dat wenst (gratis). Goeie koffie en een leuke bikeshop met vooral Cinelli.
- tornadotom
- Forum-lid
In Maarkedal België:
https://bergsandcobbles.be/cycling-bar
Zelf ben ik er nog niet geweest, vrienden van mij wel. Leuk ook dat je er eventueel zou kunnen overnachten om dit als uitvalsbasis te kunnen gebruiken voor een paar stevige ritten over de bekende Vlaamse klimmen.
https://bergsandcobbles.be/cycling-bar
Zelf ben ik er nog niet geweest, vrienden van mij wel. Leuk ook dat je er eventueel zou kunnen overnachten om dit als uitvalsbasis te kunnen gebruiken voor een paar stevige ritten over de bekende Vlaamse klimmen.