Fake Friday 2022
Ik zag eerder deze week wel een mooie aanbieding staan bij Mantel voor de Shimano S-Phyre RC902, stonden aan 130€ oid. Was helaas uitverkocht met de melding dat er deze week een nieuwe lading aankwam. Mij aangemeld voor de mail-bij-voorraad maar helaas, nooit mail ontvangen (heel wat maten zijn zelfs verdwenen) en de prijs terug 280€ geworden.
Zijn die schoenen uberhaupt wel in voorraad gekomen of was ik te traag? Zag er wel een heel mooie aanbieding uit
https://www.mantel.com/be/shimano-s-phy ... s-schoenen
Zijn die schoenen uberhaupt wel in voorraad gekomen of was ik te traag? Zag er wel een heel mooie aanbieding uit
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Toen ik keek eerder deze week stonden alle maten en kleuren in promo maar ook alle maten en kleuren uitverkocht.
Thanks voor de tip, net gekeken (en op andere sites) maar enkel exotische schoenmaten in voorraad.
Zal het verder in de gaten houden
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor wie nog op zoek is naar een 29-er MTB band
Vittoria Terreno XC Race
Vittoria Terreno XC Race
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En zojuist stond er terug een paar in mijn maat (9,5) tussen.Stancke schreef: ↑11 nov 2022 18:01 Ik zag eerder deze week wel een mooie aanbieding staan bij Mantel voor de Shimano S-Phyre RC902, stonden aan 130€ oid. Was helaas uitverkocht met de melding dat er deze week een nieuwe lading aankwam. Mij aangemeld voor de mail-bij-voorraad maar helaas, nooit mail ontvangen (heel wat maten zijn zelfs verdwenen) en de prijs terug 280€ geworden.
Direct besteld.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Nou meer over het beeld daarvan. En die zijn er natuurlijk ook.
Daarnaast vind ik dat als je naar de onze hobby kijkt dat er best leuke aanbiedingen zijn.
We moeten ook accepteren dat in deze markt er altijd aanbiedingen zijn die al behoorlijk scherp zijn.
De fake aanbiedingen zitten vooral in de kleiding, maar daar zitten ze eigenlijk het hele jaar.
Daarnaast vind ik dat als je naar de onze hobby kijkt dat er best leuke aanbiedingen zijn.
We moeten ook accepteren dat in deze markt er altijd aanbiedingen zijn die al behoorlijk scherp zijn.
De fake aanbiedingen zitten vooral in de kleiding, maar daar zitten ze eigenlijk het hele jaar.
Toevallig keek ik bij Bikester en daar zag ik dat ze op sommige artikelen 70% korting hebben. Niets gerelateerd aan BF trouwens. Toch maar even een hartslagmeter en een snelheid/cadansmeter van Sigma besteld. Voor de rest veel meuk (IMHO) tussen de 70% korting.
Ride bikes, not tanks!
Wat bedoel je met BF?
Wat bedoel je met IMHO?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless