Ik ben pas later gaan fietsen op de racefiets. Op fietsgebied was mijn jongensdroom een Giant NRS met MPH schijfremmen en die heb ik kunnen verwezenlijken. Er was ook toen al veel exotischer spul te koop maar dit was de duurste fiets die in ons dorp te koop stond bij een fietsenmaker.
Op racefiets gebied kwamen de dromen pas later en zijn met de Tommasini ook aardig in vervulling gegaan.
Een boot heb ik gehad: heel leuk maar teveel werk om te onderhouden en het is te duur om te laten doen. En dan heb ik het nog niet eens over het dievengilde dat constant erop uit is je motor, je apparatuur of je benzine te jatten. Daar ben ik dus maar mee gestopt.
Ik ben een groot auto(sport) liefhebber maar een dure of speciale auto heb ik eigenlijk nooit gekocht. De echte droomauto's zijn de Lancia 037 Stradale, deTomaso Pantera GT5 en de Plymouth Roadrunner.
Ik heb er weleens over nagedacht om een leuke old- of youngtimer te kopen maar nu ik het geld er voor vrij zou kunnen maken, vind ik de de prijzen in verhouding te hoog liggen voor de tijd die ik er aan/in kan besteden of het ligt te dicht in de buurt bij mijn eigen auto die gewoon oud is i.p.v. een oldtimer