Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe oude cyclocrossert. Gebruik m als gravelbike, boscrosser, winterfiets. Paar dikke sloffen eronder, eigen zadel erop, stuurpen gewisseld.
Deze heeft dus Shimano, wat mijn Dupuytren handjes fijner vinden. En hij is een maatje groter, wat ook fijn is.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik wissel juist niet. Ik neem gewoon het hele jaar een tasje mee. En in de zomer 2 bidons en in de winter 1. Het is meer dat ik er niet over hoef na te denken. Ik heb zo altijd mijn reservespullen bij me. Maar iedereen moet doen wat ie wil.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ah, nu ben ik mee.
Door dit topic vandaag m'n zadeltasje vervangen door tasje in bidonhouder.
En alle fietsen gepoetst, bagagegdrager & spatborden geïnstalleerd op de winter fiets (niet dat het al winter is...)
Door dit topic vandaag m'n zadeltasje vervangen door tasje in bidonhouder.
En alle fietsen gepoetst, bagagegdrager & spatborden geïnstalleerd op de winter fiets (niet dat het al winter is...)
Zat eigenlijk te kijken naar een paar winterschoenen, maar vond ze toch vrij prijzig. En aangezien ik door de Tacx toch niet echt veel meer buiten fiets als het echt koud is, maar besloten om een paar overschoenen en goeie sokken te kopen. Allebei van Merinowol.
GRIPGRAB WINTER MERINO HIGH CUT FIETSSOKKEN
GRIPGRAB FLANDRIEN WATERPROOF KNITTED ROAD OVERSCHOENEN
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Die Flandrien overschoenen kan je nog wel eens gaan tegenvallen. Die dingen houden niet zoveel warmte vast.Lion1979 schreef: ↑15 nov 2022 09:42 Zat eigenlijk te kijken naar een paar winterschoenen, maar vond ze toch vrij prijzig. En aangezien ik door de Tacx toch niet echt veel meer buiten fiets als het echt koud is, maar besloten om een paar overschoenen en goeie sokken te kopen. Allebei van Merinowol.
Ja dat zou kunnen. Wat ik in de reviews lees is dat ze wel warm zijn. Ik hoop ik combinatie met warme sokken dat het wel goed komt. Mijn ervaring met Merino is dat het voor mij in het algemeen wel warm is, maar we gaan het zien.Die Flandrien overschoenen kan je nog wel eens gaan tegenvallen. Die dingen houden niet zoveel warmte vast.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620