Maand leek me genoeg. Laat me daar maar geen boekje over open doen hoe het met het forumbeheer gelopen is. Kunnen we er aub voor zorgen dat dit weeral niet het topic 'over gede' wordt? Dus graag on topic.kxlight schreef: ↑17 nov 2022 12:58je hebt jezelf ook strafvermindering opgelegd?gede schreef: ↑17 nov 2022 10:21Dus elk land dat strafverminderingen toepast is een bananenrepubliek? Begin alvast maar een mooi lijstje te maken dan.
Beide heren moeten niet te veel janken en zeuren, evenals hun supporters. Beide heren hebben de situatie waarin ze verzeild zijn geraakt toch wel écht helemaal zelf veroorzaakt.
Mathieu van der Poel
Alle landen ter wereld hebben hun omgang met corona regelmatig bijgestuurd. Ik vind daar niets bananenrepubliek aan, integendeel. Djokovic kende het australische beleid donders goed en koos voor de confrontatie. Dan zijn de gevolgen ook voor hem, zo werkt dat.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221121_95157841
Hij gaat er een stevige veldritwinter van maken. Vind ik leuk! De sport heeft dat nodig.
Hij gaat er een stevige veldritwinter van maken. Vind ik leuk! De sport heeft dat nodig.
-
- Forum-lid
De "echte" veldrijders hebben hun deel van de koek nu wel gehad, misschien hier of daar nog wel een kruimeltje. Maar de echt lekkere stukken zijn vanaf nu gereserveerd voor de grote 3.
Zolang hij maar blijft winnen in “grote” wedstrijden per discipline, zal hem dat goed doen. De wielerwereld zal toch altijd kritisch blijven omdat hij niet alles doet om het hele jaar top te zijn op de weg.
Ik hoop dat hij in ieder geval geen saganistisch 2e deel van zijn carrière tegenmoet gaat, want daarvoor levert hij veel te mooie koersen af.
Net als wva, pogy, rev, zijn het toch de renners waarvoor je de fietssport kijkt
Ik hoop dat hij in ieder geval geen saganistisch 2e deel van zijn carrière tegenmoet gaat, want daarvoor levert hij veel te mooie koersen af.
Net als wva, pogy, rev, zijn het toch de renners waarvoor je de fietssport kijkt
Begin is gemaakt hé, zelden een wielrenner gezien die winnen zo hard nodig heeft als VDP.
En inderdaad: de toppers uit de hele generatie zijn stuk voor stuk renners die met open visier durven verliezen. Ongelofelijk eigenlijk hoe plots die tendens erin gekomen is.
En inderdaad: de toppers uit de hele generatie zijn stuk voor stuk renners die met open visier durven verliezen. Ongelofelijk eigenlijk hoe plots die tendens erin gekomen is.