Wielrenners in de Media (Geenstijl)
https://www.bd.nl/eindhoven/automobilis ... gle.com%2F
Al heb ik niet het idee dat rijbewijs innemen bij zo iemand helpt, die stapt gewoon zonder rijbewijs in een auto.Een motoragent zag het gebeuren en het rijbewijs van de automobilist werd ingenomen. Dezelfde man raakte vorige maand ook al verwikkeld in een verkeersruzie met een fietser in Eindhoven.
Sommigen leren idd alleen hun lesje als je hun auto door de shredder haalt (met de chauffeur er nog in).DDX schreef: ↑22 nov 2022 19:45 https://www.bd.nl/eindhoven/automobilis ... gle.com%2F
Al heb ik niet het idee dat rijbewijs innemen bij zo iemand helpt, die stapt gewoon zonder rijbewijs in een auto.Een motoragent zag het gebeuren en het rijbewijs van de automobilist werd ingenomen. Dezelfde man raakte vorige maand ook al verwikkeld in een verkeersruzie met een fietser in Eindhoven.
- thestudent
- Forum-lid HC
Klinkt als een tragisch gebeuren.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Lekker artikel... Pieter W. maar dan in de laatste alinea in detail al zijn overwinningen opsommen... ik snap ook wel dat 'iedereen' al weet om wie t gaat, maar dit is toch wel erg ondoordachte journalistiek van de Telegraaf.
Voor de rest natuurlijk treurig verhaal met alleen verliezers zo te lezen.
Dat meen je niet? Ondoordachte journalistiek? Van de Telegraaf? Nou, dat doen ze anders nooit hoor...kxlight schreef: ↑25 nov 2022 09:41 Lekker artikel... Pieter W. maar dan in de laatste alinea in detail al zijn overwinningen opsommen... ik snap ook wel dat 'iedereen' al weet om wie t gaat, maar dit is toch wel erg ondoordachte journalistiek van de Telegraaf.
Buiten dat is het tragisch natuurlijk. Maar godallemachtig wat een kutkrant inderdaad. Zet dan gewoon de naam op de voorpagina in chocoladeletters.
Dat is geen regel, het mag gewoon. Het is een afspraak onder media. Een afspraak die vrijwillig is.
-
- Forum-lid
Sommige forumleden tasten compleet in het duister als namen worden afgekort....