Rapha vs MAAP
-
- Forum-lid
Heb bij Rapha altijd het idee gehad dat ze overal en nergens produceren, ook ver buiten Europa. Dat is voor mij een reden om er niks van te kopen (zeker gezien de prijzen die ze ervoor vragen). Kwalitatief heb ik eigenlijk nooit veel negatiefs over gehoord maar goed ik heb er dus zelf geen ervaring mee.
Maap maakt toch vrij alles in Italië? Zou dan zeker mijn voorkeur hebben. Wil inderdaad LaPassione nog tippen, rij al jaren met die kleding en zeker nu goede black Friday sale. Santini idem, zeer tevreden over!
En dit is heel persoonlijk maar ik heb bij Rapha altijd een gemaakt hip gevoel. Niet mijn ding. Maar ook dit zegt niks over de kwaliteit.
Maap maakt toch vrij alles in Italië? Zou dan zeker mijn voorkeur hebben. Wil inderdaad LaPassione nog tippen, rij al jaren met die kleding en zeker nu goede black Friday sale. Santini idem, zeer tevreden over!
En dit is heel persoonlijk maar ik heb bij Rapha altijd een gemaakt hip gevoel. Niet mijn ding. Maar ook dit zegt niks over de kwaliteit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze hebben mooie spullen, maar hun marketing en instagramposts ademen een sfeer uit waar ik echt direct kriebels en wegklikneigingen van krijg. Dat gemaakte hippe sausje waar Rapha ook zo “goed” in is. Brrrrr…..
Ik heb deze zomer voor het eerst MAAP gekocht en met name de broek vind ik fantastisch.
Less is bore
Ja dat is met bijna alles tegenwoordig, koffietent, cafe, restaurant, winkels.daniel1975 schreef: ↑23 nov 2022 18:40Ze hebben mooie spullen, maar hun marketing en instagramposts ademen een sfeer uit waar ik echt direct kriebels en wegklikneigingen van krijg. Dat gemaakte hippe sausje waar Rapha ook zo “goed” in is. Brrrrr…..
Ik heb deze zomer voor het eerst MAAP gekocht en met name de broek vind ik fantastisch.
Als je binnenkomt vragen ze je standaard of je bekend bent met hun concept. Alles moet hip en authentiek zijn maar eigenlijk is het maar een grote saaie eenheidsworst
Nog niet, dat komt met name door de maatvoering waar ik nog niet bekend mee ben. Bij MAAP weet ik gewoon wat ik moet hebben. Heb wel eens wat terug gestuurd, ze hebben een adres in Nederland dus dat gaat enorm snel. Geen problemen mee.
Uiteindelijk is het ook maar net wat je zelf wilt dragen, ik ken iemand die zweert bij Q36.5, ieder zo zijn ding.
Vragen ze bij een restaurant ook altijd. Zeg ik altijd: ja, ik bestel eten en jullie maken het, brengen het en doen ook nog eens de afwas. En daar betaal ik voor.Als je binnenkomt vragen ze je standaard of je bekend bent met hun concept.
Ik vind hun SYN-lijn wel aardig maar begrijp ik goed dat je (jaarlijks?!) lidmaatschapsgeld moet betalen om die producten te ‘mogen’ kopen?
t.a.f.k.a.e.h.
- daniel1975
- Forum-lid HC
[marktingmodus: aan] Je koopt geen broek he, je koopt een beleving![marktingmodus: uit]1094 schreef: ↑23 nov 2022 18:48Ja dat is met bijna alles tegenwoordig, koffietent, cafe, restaurant, winkels.daniel1975 schreef: ↑23 nov 2022 18:40Ze hebben mooie spullen, maar hun marketing en instagramposts ademen een sfeer uit waar ik echt direct kriebels en wegklikneigingen van krijg. Dat gemaakte hippe sausje waar Rapha ook zo “goed” in is. Brrrrr…..
Als je binnenkomt vragen ze je standaard of je bekend bent met hun concept. Alles moet hip en authentiek zijn maar eigenlijk is het maar een grote saaie eenheidsworst
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Haha, die zit!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander