Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe wielset voor de gravelbike.
Felge: Z30i24SL 345gr 24mm Maulweite 30mm Höhe
Speichen: DT Aerolite / Aero Comp (schwarz)
Nippel: Innenliegende Sapim hidden sec loc
Achsstandard: 12×100 12×142
Gewicht: 1275gr mit DT240EXP
Lieferzeit: 1-3 Tage
Felge: Z30i24SL 345gr 24mm Maulweite 30mm Höhe
Speichen: DT Aerolite / Aero Comp (schwarz)
Nippel: Innenliegende Sapim hidden sec loc
Achsstandard: 12×100 12×142
Gewicht: 1275gr mit DT240EXP
Lieferzeit: 1-3 Tage
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-17* stuurpen
Schakelkabels
BB italian voor de C40
BB sleutel Campagnolo
10 speed ketting
50T buitenblad TA
Riesel topcap
Vetspuit klein met dosering
Elite Moreo bidonhouder
Schakelkabels
BB italian voor de C40
BB sleutel Campagnolo
10 speed ketting
50T buitenblad TA
Riesel topcap
Vetspuit klein met dosering
Elite Moreo bidonhouder
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
- CampaYolo
- Forum-lid
Montage standaard van de lidl, ter vervanging van mijn huidige, instabiele, trivio standaard.
Tektro mini V-brake en 100 kabel donuts tbv een knutsel projectje voor de donkere dagen.
Tektro mini V-brake en 100 kabel donuts tbv een knutsel projectje voor de donkere dagen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Deez;
https://www.bike-components.de/de/Procr ... 100-mm-17-
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
mooi sierlijke pennetje!
Ik was al een tijdje op zoek naar een makkelijk afneembare set voor mijn Rec-Mounts stuurhouder. Ik wil onderaan de stuurhouder kunnen wisselen van licht naar camera of naar iets anders. Maar het moet ook sterk zijn. Garmin heeft een interessant systeem, die ze o.a. gebruiken voor hun Varia voorlicht of batterij. Maar ik wil mijn huidige stuurhouder verder gebruiken. Maar ik wil een GoPro systeem kunnen gebruiken.
En opnieuw heb ik bij het Japanese Rec-Mounts een sterke oplossing gevonden. Dat kost we wel wat (€75, invl p&p), maar dat heb ik er wel voor over. Hun stuurhouders zijn ook niet goedkoop, maar wel heel erg sterk en mooi gebouwd.
En opnieuw heb ik bij het Japanese Rec-Mounts een sterke oplossing gevonden. Dat kost we wel wat (€75, invl p&p), maar dat heb ik er wel voor over. Hun stuurhouders zijn ook niet goedkoop, maar wel heel erg sterk en mooi gebouwd.
2 schermen? (De 2de afbeelding is ter illustratie).Alleen de GPS voor me, de camera gaat onderaan de stuurhouder. En die camera gaat alleen mee bij speciale ritten met vrienden of collega's.
Ik wil onderaan de stuurhouder een systeem waar ik een toestel makkelijk kan afhalen. Een GoPro tussenstuk moet je losdraaien, en dat kost me teveel moeite.