Op zoek naar een 'nieuwe' tweedehands racefiets
Allemaal erg bedankt. Ik ben er blij mee. De Soloist gaat in de verkoop. Daar ben ik ook 11 jaar heel tevreden mee geweest.
Ik fiets natuurlijk liever niet in de regen, maar de blokjes die er nu op zitten remmen ook droog gewoon niet goed genoeg. Ik ga de Campagnolo's een kans geven. De wielen zijn van DT swiss. Geen idee of dat nog wat uitmaakt.
Ik fiets natuurlijk liever niet in de regen, maar de blokjes die er nu op zitten remmen ook droog gewoon niet goed genoeg. Ik ga de Campagnolo's een kans geven. De wielen zijn van DT swiss. Geen idee of dat nog wat uitmaakt.
Nee.ditisBert schreef: ↑24 nov 2022 23:25 Dit is een Focus met een Sram Red 11 speed groep. Nieuwprijs toen, minstens 3000 en waarschijnlijk meer. In 2018 wielen van 1000 euro toegevoegd.
zij komt dit over als een redelijke prijs. Ik ga er overigens met het belastingvoordeel 750 euro voor betalen.
En vind je dat er voor een Pinarello Dogma met een super record groep van vijf jaar oud ook 750 eur gevraagd moet worden?
Mijn idee is dat je na 5 jaar 1/3de van de oorspronkelijke prijs betaald = OK
Zeker een goede deal. En maak je geen zorgen over dat remmen in de regen: De door LCsmet aangeraden remblokken zijn stukken beter dan Swissstop. Het verschil tussen Swissstop en deze Campagnolo-blokken was echt significant op mijn Bontragers en daarvoor op de Reynolds wielen, en al helemaal als het regent. Zodanig dat ik ook met heel slecht weer gewoon met carbon wielen rijd. Ik gebruik alleen in het hooggebergte nog aluminium wielen vanwege het oververhittingsgevaar van carbon.
Laatst gewijzigd door alex2b2 op 27 nov 2022 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
@Alex: dank je wel. ik heb hoge verwachtingen.
Mocht ik ooit nog een keer een mooie klimtocht maken, dat zal ik zeker ook een paar aluminium wielen kiezen. Ik heb ooit een keer de Pico Valeta gedaan met volle bepakking. Die afdaling wil je niet met carbon wielen doen,
Mocht ik ooit nog een keer een mooie klimtocht maken, dat zal ik zeker ook een paar aluminium wielen kiezen. Ik heb ooit een keer de Pico Valeta gedaan met volle bepakking. Die afdaling wil je niet met carbon wielen doen,