Cube Agree GTC race of de Koga CARBON TEAM EDITION ULTEGRA
Ik houd niet van sloping frames, maar die Koga is zo spuug-, nee in-en-in-lelijk dat ik zonder twijfelen voor die Cube zou gaan, er vanuit gaande dat ze elkaar in prijs niet veel ontlopen.
Maar goed, als ik nu voor 2k een fiets zou moeten/mogen kopen van carbon zou ik een Canyon nemen.
Maar goed, als ik nu voor 2k een fiets zou moeten/mogen kopen van carbon zou ik een Canyon nemen.
-
- Forum-lid
Corniel schreef:Ik houd niet van sloping frames, maar die Koga is zo spuug-, nee in-en-in-lelijk dat ik zonder twijfelen voor die Cube zou gaan, er vanuit gaande dat ze elkaar in prijs niet veel ontlopen.
Alleen heb je die niet voor 2k. Ik zou in dit geval ook voor de cube gaan.
Ik zou toch voor de koga gaan, gedeeltelijk nederlands product....ach en zo in en in lelijk vindt ik hem nu ook weer niet. Alleen de bovenbuis bestaat uit grof carbon en loopt midden over de buis een soort van plak/las/bevestigingsnaad dat vind ik wel lelijk.
eigenwijs is ook wijs...
Ik denk dat ze beide wel goed zijn.Ik weet wel uit ervaring dat koga alles uit 1 groep monteert.Dus geen groepen door elkaar of spullen van andere fabrikanten om de prijs te drukken.Wat wel veel gebeurd trouwens bij andere merken.Daarom wil een koga nog wel eens duurder uit vallen.
De ferrari onder de racefietsen,colnago!
-
- Forum-lid
Kan iemand mij uitleggen waarom Cube kiest voor remmen van FSA i.p.v. Shimano? Ik vind de keuze voor FSA Gossamer (volgens mij het instapmodel van FSA voor remmen) raar als de rest in Ultegra is afgemonteerd. Gewicht, prijs? Als ik de Cube zou kiezen zou ik snel de remmen vervangen door Ultegra.
Trouwens is dit KOGA-model een Limited Edition.
Nog een tip, hoewel net over de 2000 euro, de Sensa Lombardia Special http://www.sensabikes.de/index.php?view=cms_282
Trouwens is dit KOGA-model een Limited Edition.
Nog een tip, hoewel net over de 2000 euro, de Sensa Lombardia Special http://www.sensabikes.de/index.php?view=cms_282
Ciao
Ik zie dat veel reacties naar de Cube neigen. Ik sluit me daar bij aan. Ik ga deze fiets hoogstwaarschijnlijk ook een plekje geven in de schuur. Wat indd beetje jammer is dat sommige onderdelen kwalitatief wat minder zijn dan andere onderdelen van de fiets. Maar dat zie ik dan ook weer wel als kans om makkelijk mijn eigen draai aan sommige dingen te geven;) succes met de keuze!
Door weer en wind.
Weet je dat zeker Dirttrack? Op de site van cube (www.cube-bikes.de) staat hij namelijk ook als triple..
Door weer en wind.
-
- Forum-lid
Iemand van mijn wielerploeg heeft die koga, ik vind hem in het echt supermooi hoor.