Volgens mij moet je daar helemaal niet scherper voor zijn, het ligt er namelijk dik bovenop en voor wat betreft het goede topic denk ik dat je wat scherper had moeten zijn tenzij het een Fake Friday 2022 aanbieding moet zijn wat ik niet verwacht.
Fake Friday 2022
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Ik moet zeggen dat de black friday aanbiedingen mbt de fiets me zeker niet tegen vallen.
BC en R2 hebben aandige kortingen en ik kon niet ontdekkken dat het eerst duurder is gemaakt.
Zeker op sram/RS en shimano zijn de kortingen fors.
De upgrade AXS kits zijn bijna op het niveau van de Etaps van 5 jaar terug, dat is toch gewoon prima te noemen!
BC en R2 hebben aandige kortingen en ik kon niet ontdekkken dat het eerst duurder is gemaakt.
Zeker op sram/RS en shimano zijn de kortingen fors.
De upgrade AXS kits zijn bijna op het niveau van de Etaps van 5 jaar terug, dat is toch gewoon prima te noemen!
Bedankt voor het meezoeken. Ik heb echter een 172.5mm nodig. Wel een hele mooie aanbieding!
- tornadotom
- Forum-lid
Code: Selecteer alles
www.sports2.be heeft 25% korting. Hydra 2:1 is een hele goede fructose drank. Ik gebruik die ook als carb loader. Ze versturen ook vanuit NL, dus geen extreme verzendkosten.
Vertrouwen is goed, controle is beter.