Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40134
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40134
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Veel te koud; een eternal flame is niet te betalen met deze gasprijzen
Less is bore
Vast contract tot 2024daniel1975 schreef: ↑26 nov 2022 21:28 Veel te koud; een eternal flame is niet te betalen met deze gasprijzen
Niet zijken maar reiden !
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16481
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Metoo nog tot 6 oktober 2024pino schreef: ↑26 nov 2022 21:33Vast contract tot 2024daniel1975 schreef: ↑26 nov 2022 21:28 Veel te koud; een eternal flame is niet te betalen met deze gasprijzen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40134
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Is dit nu een voorspelling dat "eternity should fail" in 2024?pino schreef: ↑26 nov 2022 21:33Vast contract tot 2024daniel1975 schreef: ↑26 nov 2022 21:28 Veel te koud; een eternal flame is niet te betalen met deze gasprijzen
Campagnolo Ultra Dork
Na op bezoek geweest te zijn bij canyon, is de twijfel almaar groter geworden. De nieuwe ultimate is echt heel gaaf. In het echt vind ik de wit zwarte en paarse echt schitterend.
Ik dacht altijd dat ik te diep zou zitten op een aeroad, maar tot mijn verbazing komen die geometrien nagenoeg overeen en vreet de aeroad ook nog eens 30mm bandjes. Ik rij graag langere tochten (200-250) enkele keren per jaar en deed dat altijd op een endurace. Aangezien ik “makkelijker” dieper kan zitten. Uitgekomen bij de ultimate.
Aangezien alle di2 ultegra nog niet leverbaar zijn, heb ik nog wat bedenktijd. Maar wat zijn nou de echte merkbare verschillen tussen de aeroad en ultimate nu die qua geo zoveel naar elkaar toe zijn gekropen.
(De testen bij canyon zijn beperkt tot wat rondjes om het pand, maar genorg om even te voelen of de houding klopt)
Ik dacht altijd dat ik te diep zou zitten op een aeroad, maar tot mijn verbazing komen die geometrien nagenoeg overeen en vreet de aeroad ook nog eens 30mm bandjes. Ik rij graag langere tochten (200-250) enkele keren per jaar en deed dat altijd op een endurace. Aangezien ik “makkelijker” dieper kan zitten. Uitgekomen bij de ultimate.
Aangezien alle di2 ultegra nog niet leverbaar zijn, heb ik nog wat bedenktijd. Maar wat zijn nou de echte merkbare verschillen tussen de aeroad en ultimate nu die qua geo zoveel naar elkaar toe zijn gekropen.
(De testen bij canyon zijn beperkt tot wat rondjes om het pand, maar genorg om even te voelen of de houding klopt)
-
- Forum-lid
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11
@ Bospaadje, ik heb het zelfde dilemma. Doordat de geometrie van de aeroad en de ultimate is gelijk getrokken. De Ultimate heeft iets meer veelzijdigere velg hoogte met 50 mm in plaats van 62 mm op de Aeroad, en dat is met name in het Noorden daardoor beter controleerbaar met zijwind. Er is wel deze week van de Aeroad weer nieuwe voorraad bijgekomen, maar de 2023 collectie moet nog wel uitkomen, met een ietsje gewijzigde zadelpen.
Ik heb bij Shimano in Valkenburg op een Aeroad gereden, en was verrast door het comfort, wellicht is dit een tip, want een Ultimate is ook daar te huren
Ik heb bij Shimano in Valkenburg op een Aeroad gereden, en was verrast door het comfort, wellicht is dit een tip, want een Ultimate is ook daar te huren