Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Opgeven is geen optie!
Door een triatleet gebruikt voor het fietsonderdeel van de triatlon. Die lui zitten soms heel maf op hun fiets. Bijvoorbeeld helemaal op de punt van het zadel en dan zo plat mogelijk op het stuur. Dit is wel een heel extreem exemplaar. De bidonhouder aan de zadelpen is bedoeld voor een extra bidon. Je mag tijdens de triatlon onderweg niets aannemen.
hun fietsen.
- thestudent
- Forum-lid HC
En de 650c wielen. Die nu compleet verdwenen zijn van de markt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Franse randonneurs zijn er dol op.thestudent schreef: ↑29 nov 2022 20:37 En de 650c wielen. Die nu compleet verdwenen zijn van de markt.
hun fietsen.
Kun jij zien dat die van het fietsen komen?
Voor dat geld een leuk museumstuk waar je ook lol op kunt hebben.
Helaas te klein voor mij.
Ik heb eens een stalen van Tuyl gehad met 650c voorwiel. Alleen het voorwiel leverde al meer op dan ik voor de fiets had betaald (frame was niet erg mooi meer).
Het was in de begindagen van Strava. Ik heb er nog een paar KOMmetjes en een bult pr's mee gepakt. Niet dat ze lang zijn blijven staan maar het was toen wel grappig.
Voor dat geld een leuk museumstuk waar je ook lol op kunt hebben.
Helaas te klein voor mij.
Ik heb eens een stalen van Tuyl gehad met 650c voorwiel. Alleen het voorwiel leverde al meer op dan ik voor de fiets had betaald (frame was niet erg mooi meer).
Het was in de begindagen van Strava. Ik heb er nog een paar KOMmetjes en een bult pr's mee gepakt. Niet dat ze lang zijn blijven staan maar het was toen wel grappig.
Campagnolo Ultra Dork
- thestudent
- Forum-lid HC
Mwah dat zijn dan ook oudjes. Tegenwoordig misschien in 650B, maar dat is weer heel wat anders.BertL schreef: ↑29 nov 2022 23:01Franse randonneurs zijn er dol op.thestudent schreef: ↑29 nov 2022 20:37 En de 650c wielen. Die nu compleet verdwenen zijn van de markt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!