Swett Cycles
-
- Forum-lid
Voor allebei: de negeerknop is een zegen.
Ik heb een paar Swetts in het echt gezien en het ziet er strak uit qua lak. Maar zoals Ernie C al aangeeft hierboven, denk ik ook dat de doelgroep van Swett waarschijnlijk niet op het forum zit.
Ik heb een paar Swetts in het echt gezien en het ziet er strak uit qua lak. Maar zoals Ernie C al aangeeft hierboven, denk ik ook dat de doelgroep van Swett waarschijnlijk niet op het forum zit.
Ach jongen toch, ga nog wat verder spijkers op laag water zoeken door op exacte cijfers door te drammen. Is dat echt nog alles? En mijn onderschrift ben ik op mijn fiets in volle actie. Ik dacht eens een keertje origineler te zijn dan de zoveelste dezelfde statische foto, of mag dat ook al niet meer? En als je iemand beschuldigt van patsen, dat mag zeker, maar om dan zelf het boos kijkend patsertje uit te hangen kom je niet echt geloofwaardig over hoor.hayes schreef: ↑03 dec 2022 10:36 Als je klikt op je onderschrift zie je een filmpje waar je twee minuten lang vol in beeld bent en maar knallen, dan is dat waarschijnlijk om de mooie natuur rondom je te tonen. Maar ik ben dan patserig omdat ... Soit, blijkbaar vinden 1000+ mensen m'n patserige foto's mooi genoeg om te volgen. In de eerste 45 foto's zitten trouwens 6 selfies. Ofwel is tellen je sterkste niet, ofwel is de waarheid optioneel.
Nogmaals, het kan me werkelijk geen fluit schelen dat iemand meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb en wat ik daarvoor moet doen. Die vermeende jaloersheid is een dooddoener die stilaan slaapverwekkend wordt. Denk dat vooral als het je eigenwaarde voedt.
Nee, not done natuurlijk. Iemand erop wijzen dat hij gewoon onwaarheden verteld. What was I thinking?jakkel schreef: ↑03 dec 2022 10:58Ach jongen toch, ga nog wat verder spijkers op laag water zoeken door op exacte cijfers door te drammen. Is dat echt nog alles? En mijn onderschrift ben ik op mijn fiets in volle actie. Ik dacht eens een keertje origineler te zijn dan de zoveelste dezelfde statische foto, of mag dat ook al niet meer? En als je iemand beschuldigt van patsen, dat mag zeker, maar om dan zelf het boos kijkend patsertje uit te hangen kom je niet echt geloofwaardig over hoor.hayes schreef: ↑03 dec 2022 10:36 Als je klikt op je onderschrift zie je een filmpje waar je twee minuten lang vol in beeld bent en maar knallen, dan is dat waarschijnlijk om de mooie natuur rondom je te tonen. Maar ik ben dan patserig omdat ... Soit, blijkbaar vinden 1000+ mensen m'n patserige foto's mooi genoeg om te volgen. In de eerste 45 foto's zitten trouwens 6 selfies. Ofwel is tellen je sterkste niet, ofwel is de waarheid optioneel.
Nogmaals, het kan me werkelijk geen fluit schelen dat iemand meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb en wat ik daarvoor moet doen. Die vermeende jaloersheid is een dooddoener die stilaan slaapverwekkend wordt. Denk dat vooral als het je eigenwaarde voedt.
-
- Forum-lid
Kunnen jullie elkaar gewoon even PB’s sturen of een kop koffie gaan drinken?
En dat geldt voor 80% van de merken, alleen betaal je dan nog wat extra omdat zij hebben betaald voor het alleenrecht op de mold. Het ontwikkelingswerk is vaak al door de fabrikant of een ontwerper in dienst van de fabrikant gedaan.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het spuitwerk wordt door een degelijke Nederlandse firma uitgevoerd, dat is ook niet gratis.Mehekachtohapi schreef: ↑03 dec 2022 10:57
De doelgroep van Swett, net als van Specialized, Trek , Cube en ander fietsmerken zit juist wel op een fietsforum.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Bestellen forummers niet gewoon zelf ergens een open-mold en kiezen een goede spuiter? Ik denk dat we hier wat meer de bekende merken met meer eigen ontwerp en productie kiezen.
Het forum zal misschien wel de doelgroep zijn die ze willen aanspreken. Als je het zo bedoelt, ben ik het helemaal eens met je.
Het forum zal misschien wel de doelgroep zijn die ze willen aanspreken. Als je het zo bedoelt, ben ik het helemaal eens met je.
Je zal je vergissen in de hoeveelheid mensen die hier mee leest.
Op het forum hangt toch enigszins een mores dat je een foto pas plaatst wanneer het een topmodel fiets is of net daar onder. Een groot deel van de lezers voldoet daar niet aan en houdt zich meer afzijdig met foto's plaatsen.
Ik kan dat wel jammer vinden, zie graag meer foto's in plaats van bitchfights
Mijn huidige frankenbike zal ik ook maar niet plaatsen hier In het beste geval zijn er geen reacties.
Op het forum hangt toch enigszins een mores dat je een foto pas plaatst wanneer het een topmodel fiets is of net daar onder. Een groot deel van de lezers voldoet daar niet aan en houdt zich meer afzijdig met foto's plaatsen.
Ik kan dat wel jammer vinden, zie graag meer foto's in plaats van bitchfights
Mijn huidige frankenbike zal ik ook maar niet plaatsen hier In het beste geval zijn er geen reacties.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oh, ik dacht dat de minimale afstand om te posten 140km was
Less is bore