...het is wachten tot Evenepoel handje gaat toesteken...
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
In dat geval een voetje, tenzij hij doelman zou worden ...
Een setje Shimano S3000r overschoenen (2e hands). Afgelopen weekend 3 uurtjes in het bos gefietst, en toen waren de tenen toch wel lichtjes bevroren, ondank 3 paar sokken
Ben benieuwd hoeveel het scheelt, en hoe goed (of slecht) ik ze aangetrokken krijg. Heb al behoorlijk wat horror verhalen gelezen over overschoenen.
Ben benieuwd hoeveel het scheelt, en hoe goed (of slecht) ik ze aangetrokken krijg. Heb al behoorlijk wat horror verhalen gelezen over overschoenen.
remblokjes gekocht (velgrem), remkabels, derailleurkabel, kablelkniptang, ketting, breekpinnetjes.
Kabels zitten al 12 jaar op mijn fiets, ze zijn nog prima, maar voor de zekerheid. Blokjes zijn ook zo oud, ook nog prima. Maar voor de zekerheid.
Kabels zitten al 12 jaar op mijn fiets, ze zijn nog prima, maar voor de zekerheid. Blokjes zijn ook zo oud, ook nog prima. Maar voor de zekerheid.
-
- Forum-lid
Vandaag mijn Factor Ostro VAM opgehaald, wat een gave machine is het toch. Staat nu te pronken in de woonkamer.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Veel plezier in de 'toch nog eens naar de fiets gaan kijken'-fase
Die heb ik toch telkens
Die heb ik toch telkens
-
- Forum-lid
Ja zo herkenbaar, af en toe de fiets ook even aanraken. Mijn vrouw verklaard me voor gek
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.