Nieuw forum en website
Edit
Mijn reactie was samen met die van Ramon vanuit een andere topic (wat nu niet meer bestaat) hier heen verhuisd. Context was zo weg. Heb mijn reactie weggehaald.
Mijn reactie was samen met die van Ramon vanuit een andere topic (wat nu niet meer bestaat) hier heen verhuisd. Context was zo weg. Heb mijn reactie weggehaald.
Laatst gewijzigd door Philippos op 11 dec 2022 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan nog wel aanmelden op fiets.nl, maar mijn aanmelden lijkt niet meer doorgegeven te worden naar het forum. Op het forum ben ik niet aangemeld.
Eerder gebeurde wel eens hetzelfde; maar me dan afmelden en opnieuw aanmelden corrigeerde de situatie.
Ik kan nu wel verder op een pc waar ik nog aangemeld ben.
nog iemand met dat probleem?
Walter
Eerder gebeurde wel eens hetzelfde; maar me dan afmelden en opnieuw aanmelden corrigeerde de situatie.
Ik kan nu wel verder op een pc waar ik nog aangemeld ben.
nog iemand met dat probleem?
Walter
Lees even terug. Iedereen heeft for probleem eenmaal afgemeld. Melding is al doorgegeven.
Ik kon niet inloggen op mijn Windows laptop,ik was wel ingelogd op mijn iPad terwijl deze in de kast lag.Geen idee of dit er iets mee te maken heeft dat je maar op 1 apparaat ingelogd kan zijn.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nee, heeft er niets mee te maken. Het forum is volledig andere software dan de rest van fiets.nl. Maar om in te loggen op het forum stelt de software van het forum (phpBB) via OAuth (Open Authenticate) aan de software van fiets.nl de vraag of de gebruiker gekend is en mag/kan inloggen. Blijkbaar is er nu iets mis met de OAuth link tussen het forum en fiets.nl.
Zolang je ingelogd bent is er geen probleem, alleen opnieuw inloggen lukt niet.
Zolang je ingelogd bent is er geen probleem, alleen opnieuw inloggen lukt niet.
Het rare hiervan is dat ik dit probleem al in juni had op mijn android-telefoon als ik via samsung internet wilde inloggen.
Terwijl het op dezelfde telefoon via google chrome geen problemen gaf.
Tot afgelopen weekend dan.
Terwijl het op dezelfde telefoon via google chrome geen problemen gaf.
Tot afgelopen weekend dan.