Ik vind 10cm niet heel erg lang voor mouwen
Warme jas met zeer goed ademende rug?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heeft er iemand ervaring met de Gobik thermal armour Vanta?
Geschikt van -5 tot +10°C
https://eu.gobik.com/products/thermal-j ... ta-unisex/
Geschikt van -5 tot +10°C
https://eu.gobik.com/products/thermal-j ... ta-unisex/
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ja. Zo’n 8 tot 10 cm te lang. Mijn vingertoppen komen er net uit. De rest zit wel perfect.
Lijkt vrij groot, ben zelf 1m94 en heb 2xl bij Castelli.
Dogma F
Oei;je moet een brede borstkas hebben om een XL te bestellen met 1m75 groot .
ik zou met mijn 1m74 gelukkig moeten zijn met een maat M . Je lijkt me het advies om een grotere maat te nemen wat overdreven te hebben. Maar ik heb dan wel weer wat langere armen...
-
- Forum-lid HC
Dat is het probleem bij de huidige maatvoering van Castelli!
Ik heb een Gabba en een Perfetto van de 1e generatie in maat M, past met mijn 1.70m perfect.
2jr geleden 2nieuwe perfetto's aangeschaft en kwam door de brede schouders/borstkas zelfs niet in een L.
Heb toen de XL aangeschaft( zaten achter ook maar 2 zakken in) maar wat later weer op Marktplaats verkocht.
Onlangs bij Salden de nieuwe Perfetto RoS gepast nav de opmerking van verkoopster dat Castelli de maatvoering weer wat aangepast had.
Nu kon ik net in een mt L, dus de Perfetto maar weer links laten liggen.
Heb bij Rapha de Core winterjacket gepast en gekocht (Endurance fit), geweldige pasvorm in maat M, erg warm en alweer de 5e aankoop bij Rapha.
Ook een paar shirts van de Brevet lijn en een lange winterbroek van Rapha gekocht, mijn garderobe verschuift langzaam naar Rapha.
Core Winterjack is wel wat dikker dan de Perfetto van Castelli, maar kwa maatvoering perfect voor mij.
Ik heb een Gabba en een Perfetto van de 1e generatie in maat M, past met mijn 1.70m perfect.
2jr geleden 2nieuwe perfetto's aangeschaft en kwam door de brede schouders/borstkas zelfs niet in een L.
Heb toen de XL aangeschaft( zaten achter ook maar 2 zakken in) maar wat later weer op Marktplaats verkocht.
Onlangs bij Salden de nieuwe Perfetto RoS gepast nav de opmerking van verkoopster dat Castelli de maatvoering weer wat aangepast had.
Nu kon ik net in een mt L, dus de Perfetto maar weer links laten liggen.
Heb bij Rapha de Core winterjacket gepast en gekocht (Endurance fit), geweldige pasvorm in maat M, erg warm en alweer de 5e aankoop bij Rapha.
Ook een paar shirts van de Brevet lijn en een lange winterbroek van Rapha gekocht, mijn garderobe verschuift langzaam naar Rapha.
Core Winterjack is wel wat dikker dan de Perfetto van Castelli, maar kwa maatvoering perfect voor mij.