ISAAC
-
- Forum-lid
Niet merk gericht. rustig zoeken naar een model kleur en afmongage die me aanspreekt
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
De kleur is inderdaad nogal specifiek en komt komt anders over gelang de lichtval. Ik vind ‘m mooi
Ook nog staan bekijken.
Mooie fiets en heel mooie fleur.
Uiteindelijk niet voor gegaan omdat 1. de prijs toch een stuk hoger lager dan de gekozen fiets en 2. die kabels stoorden me, zeker voor die prijs.
Maar wel een fiets die er in real life een stuk beter uitziet dan op foto.
Mooie fiets en heel mooie fleur.
Uiteindelijk niet voor gegaan omdat 1. de prijs toch een stuk hoger lager dan de gekozen fiets en 2. die kabels stoorden me, zeker voor die prijs.
Maar wel een fiets die er in real life een stuk beter uitziet dan op foto.
Het valt mij op dat ik nu al aantal keer na het fietsen speling op het balhoofd heb ondanks dat ik alles daarna aandraai met de juiste Nm blijft het terug keren.
Ik heb het gemeld bij de FM waar de fiets binnenkort z'n eerste (gratis) service beurtje krijgt. Hopelijk kunnen zij er wat mee! Zijn er meer Isaac rijders hier die dit probleem herkennen?
Ik heb het gemeld bij de FM waar de fiets binnenkort z'n eerste (gratis) service beurtje krijgt. Hopelijk kunnen zij er wat mee! Zijn er meer Isaac rijders hier die dit probleem herkennen?
Dat kan je fm toch even afstellen is paar minuten werk,doorrijden met speling kan je de lagers binnenkort vervangen.Bij mij weten stel je een balhoofd af op gevoel en niet op een aantal Nm.N.eelis schreef: ↑15 dec 2022 09:12 Het valt mij op dat ik nu al aantal keer na het fietsen speling op het balhoofd heb ondanks dat ik alles daarna aandraai met de juiste Nm blijft het terug keren.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.