Yes, eindelijk weer eens een ritjesbuiten. Na mijn knieoperatie half oktober (volledige prothese) nog niet veel buiten getrapt.
De laatste keer was 2 december en toen achteraf vet overbelast bij een ritje van 2 uur, want toen iets boven vriespunt en om warm te blijven ver over de grens.
Dus afgelopen weken met koudere periode uit lijfsbehoud op de indoortrainer gebleven en daar dagelijks zo'n uur op getrapt.
Maar vandaag eindelijk droog en niet koud, dus kon lekker in de middag er weer eens op uit.
Proberen niet te intensief te rijden, niet gek laten maken door e-bike die me inhaalde bij tegenwind en vooral ook op tijd terugschakelen.
Marga (vrouwlief) vooraf "je doet wel rustig aan" en na afloop maar even het bewijs op Strava getoond, het segment "Zeisterweg tot de top" toch plek 106 van mijn 107 pogingen ooit...........
Onderweg verder genieten en voelde gelukkig goed aan. Afstappen en stukje lopen naar huis zag er niet uit. Zal vast wel iets van reactie komen, maar toch stille hoop dat ik misschien morgenochtend ook even blokje om kan maken.
Deze
https://www.strava.com/activities/8286215968 in de knip
Voorlopig al lang blij als ik 2 uurtjes per keer kan maken. De langere ritten komen wel richting voorjaar, ga me daar nu niet te druk meer om maken.