Lakschade in carbon
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is deze licht gevallen of erger?
Op de foto is er net iets te veel reflectie om goed te kunnen interpreteren.
Is het enkel die beschadiging naast de "G" van Giant of is het ook die grotere "kreuk" die in een soort bocht naar de linkeronderkant van de foto loopt?
Om die kleine beschadiging naast de letter zou ik mij niet zoveel zorgen maken.
Op de foto is er net iets te veel reflectie om goed te kunnen interpreteren.
Is het enkel die beschadiging naast de "G" van Giant of is het ook die grotere "kreuk" die in een soort bocht naar de linkeronderkant van de foto loopt?
Om die kleine beschadiging naast de letter zou ik mij niet zoveel zorgen maken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Licht omgevallen (ik zat er niet op). Het gaat inderdaad enkel om de beschadiging naast de G. Bedankt voor de reactie
Dat is niet alleszeggend. Ook een lichte tik kan voor ernstige schade zorgen.niceguyeddie schreef: ↑21 dec 2022 14:31 Licht omgevallen (ik zat er niet op). Het gaat inderdaad enkel om de beschadiging naast de G. Bedankt voor de reactie
-
- Forum-lid HC
Op die plek zou ik me er geen zorgen over maken (zou op dit plek ook nog wel een kabeldoorvoer durven boren). Als het enkel omvallen was gewoon bijtippen en verder rijden. met een zwarte lakstift voorzichting (in lagen) de verdwenen lak "opvullen" en desnoods (als het aandurft), de laagdikte groter maken dan die van het frame en na drogen voorzichtig glad schuren (korrel 600-800-1200) en poetsen.
Als ik de foto inzoom dan zie ik behoorlijk wat barstjes om de plekken heen. Is hij ergens opgevallen?
Hoe klinkt het carbon daar als je met een muntje tikt tenopzichte van een stukje verderop?
Hoe klinkt het carbon daar als je met een muntje tikt tenopzichte van een stukje verderop?
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
-
- Forum-lid HC
Zijn scheurtjes in de laklaag!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik ben niet zeker of de fiets iets geraakt heeft, maar wellicht wel. Carbon klinkt overal hetzelfde als ik erop tik met een munt.
-
- Forum-lid