Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid HC
De vraag is wat de reden hiervan was, heb je dat gevraagd?
De zadel klem zit 100% vast. Ronde rails in ronde klem, Gaat om het punt waar de rails dicht bij elkaar komen aan de voorkant van het zadel. Daar zit speling waardoor het zadel "klappert".
Deze week super irritant, dag erna vanzelf weg.
Dogma F
Toevallig hier nog mensen met een Rival Quarq powermeter ?
Vorig jaar gekocht en batterij (AAA) is ruim een jaar meegegaan voordat die paar weken geleden battery low meldingen begon te geven.
Leek me prima, dus nieuwe batterij erin die ik nog had liggen (AAA)
2 dagen later weer battery low melding gevolgd door vrij snel battery critical.
Philips batterij die ik al tijdje had liggen dus tja...
In supermarkt nieuwe Varta batterij gehaald, leek goed te gaan maar na week begint die ook al weer battery low meldingen te geven...
Helaas vergeten te kijken/te onthouden welk merk/type batterij er precies door sram ingestopt was.
Vorig jaar gekocht en batterij (AAA) is ruim een jaar meegegaan voordat die paar weken geleden battery low meldingen begon te geven.
Leek me prima, dus nieuwe batterij erin die ik nog had liggen (AAA)
2 dagen later weer battery low melding gevolgd door vrij snel battery critical.
Philips batterij die ik al tijdje had liggen dus tja...
In supermarkt nieuwe Varta batterij gehaald, leek goed te gaan maar na week begint die ook al weer battery low meldingen te geven...
Helaas vergeten te kijken/te onthouden welk merk/type batterij er precies door sram ingestopt was.
Misschien al wat oude batterijen, maar al sinds meerdere jaren gebruik ik in alle apparatuur gewoon de batterijen van de Lidl, goedkoop en goed.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Je zou, alvorens ze te gebruiken, eerst de spanning van de batterij kunnen nakijken (meten).
Verder is er ook nog een verschil in voltage: herlaadbare batterijen hebben 1.2 volt, niet herlaadbare (alcaline) hebben 1.5 volt.
Verder is er ook nog een verschil in voltage: herlaadbare batterijen hebben 1.2 volt, niet herlaadbare (alcaline) hebben 1.5 volt.
Laatst gewijzigd door ottorongo op 22 dec 2022 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja die philips heb ik in grootverpakking (30 stuks ofzo) bij de Vomar gekocht.
https://road.cc/content/review/sram-riv ... ter-285831
Vanavond even kijken welk type varta ik er precies in heb zitten.Once the power meter is in place, you need to fit a replaceable lithium AAA battery (an alkaline battery will result in low battery messages to your head unit)