Het grote domme vragen topic
Je hebt de oorzaak dus gevonden, nu op zoek naar een lithium AAA batterij.!DDX schreef: ↑22 dec 2022 16:47Ja die philips heb ik in grootverpakking (30 stuks ofzo) bij de Vomar gekocht.
https://road.cc/content/review/sram-riv ... ter-285831Vanavond even kijken welk type varta ik er precies in heb zitten.Once the power meter is in place, you need to fit a replaceable lithium AAA battery (an alkaline battery will result in low battery messages to your head unit)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Helaas, maar als je de spanning meet (met een multimeter) doe je dat onbelast en dat is geen garantie dat de batterij nog capaciteit heeft. Beter is het om een batterijtester te gebruiken die meet namelijk belast.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik kreeg het door van iemand, had het zelf niet gevonden.Orlok schreef: ↑22 dec 2022 18:53 Je hebt de oorzaak dus gevonden, nu op zoek naar een lithium AAA batterij.!
Maar net even gekeken en zowel de Philips als de Varta batterijen die ik geprobeerd heb zijn alkaline (philips was 50 pack, long life voor zover het waard is )
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel je ermee fietst natuurlijk.
Maar viel me niet tegen hoelang de originele batterij meeging. (ruime 9km in jaar tijd)
Andere ('echte') quarq en 4iiii's die ik heb hebben natuurlijk 2032 batterijen moet ik iets vaker vervangen natuurlijk logisch want batterijen zijn stuk kleiner.
Maar viel me niet tegen hoelang de originele batterij meeging. (ruime 9km in jaar tijd)
Andere ('echte') quarq en 4iiii's die ik heb hebben natuurlijk 2032 batterijen moet ik iets vaker vervangen natuurlijk logisch want batterijen zijn stuk kleiner.
Ik heb vanmiddag voor het eerst bij Mantel op zo'n trainer gezeten. Ik werd meteen een soort van zeeziek. De beweging leek niet echt natuurlijk. Is iemand anders dat ook al eens overkomen of ben ik nu zo 'raar'?
Ride bikes, not tanks!
Bijzonder. Ik heb een Flux 2 en heb daar nooit last van. Op een schip overigens ook niet. Heb jij er dan ook last van?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/