Ik kom vaak in Appelscha, maar voorlopig maar even niet
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Eens, alleen wel maar 519 finishers bij de toertocht. De andere zijn DQ (hebben denk ik de chip nog even ingeleverd bij de finish met de auto)
Oeps, even verkeerd gekeken. Sorry
Ietwat overdreven, of men is niks gewend
IdemEn offroad rijden is leuk, maar blubber rijden is niet mijn ding dus drenthe 200 zie ik niet snel gebeuren dat ik daar aan meedoe.
Hoe zouden die zich vandaag voelenfredmtb-sport schreef: ↑29 dec 2022 08:42 Even in de uitslagen gekeken, maar met 1.900 inschrijvers, 1.100 starters (dat gelezen) is het aantal finishers van 190 wel erg laag.
Dus echte slijtageslag envoor wie deze heeft uitgereden.
Met 11:00u fietstijd of meer , dus met start 06:00u en finish 17:00u of later 2x in het donker gereden. Met fietstijd van 15:00u dan de laatste 4 uur in het donker geploeterd/overleefd.![]()
De fotograaf had weinig zin om (denk ik vanuit een droog plekje) ergens anders te gaan staan, althans mijn voorzichtige conclusie als ik dit zie https://drenthe200-2022.runnertag.site/ ... tos?page=1
Komen wat moeilijker de trap af dan normaal
Held en respect om waarschijnlijk heeeeeeeel langzaam achter deze 2 te moeten blijven.Veen schreef: ↑29 dec 2022 11:17 Van verzorgingspost Gieten tot Westerbork heb ik als ‘sluitrijder’ achter de laatste 2 deelnemers gereden en die zaten er bij Gieten al erg slecht bij (veel stoppen en veel lopen).
Parcours was uiteraard niet best maar moest met een goede conditie wel te doen zijn. De draaiende delen van de fiets hadden het wel zwaar.