Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Onzin.
De meesten hier veroordelen Rabo net zozeer als Mapei en volgens mij is de gemiddelde reactie hier op deze case vergelijkbaar met die van Blaak vorige week (lees: vooral veroordelend over de instanties die steken laten vallen).
Less is bore
Dat hoef ik niet te doen. Blijkbaar begrijp jij totaal de kern van de zaak niet... Iemand die iets zonder opzet deed en waar de competitie niet vervalst werd, hoort vrijgesproken te worden.
Stel dat iemand ineens knal voor jouw auto loopt en je kan er echt niets aan doen, maar je raakt hem. Mogen wij jou dan ook allemaal komen veroordelen.
Ik mag je juridische (on)kunde niet op de korrel nemen, maar 'gerede twijfel' is in de gehele W-Europese rechtspraak een kernbegrip. Bij twijfel over 'opzet' geef je het voordeel van de twijfel.
Onzin, weer die bewering?? Jij hebt niet goed gevolgd. Ik las hier net dat vele Nederlanders de schuld van de positieve plas van Betsema legden bij het feit dat het om een Belgische ploeg gaat m.daniel1975 schreef: ↑30 dec 2022 20:24Onzin.
De meesten hier veroordelen Rabo net zozeer als Mapei en volgens mij is de gemiddelde reactie hier op deze case vergelijkbaar met die van Blaak vorige week (lees: vooral veroordelend over de instanties die steken laten vallen).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had vanavond bijna een illegale electrische step zonder licht onder de auto.
Niet intentioneel, maar ik zou toch een serieus probleem hebben.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, het zal dat zijn.
Wat is een 'illegale step'? Zonder geldige papieren het land in gekomen?daniel1975 schreef: ↑30 dec 2022 20:28Ik had vanavond bijna een illegale electrische step zonder licht onder de auto.
Niet intentioneel, maar ik zou toch een serieus probleem hebben.
Dat je een probleem hebt, mag best zijn, maar een 'probleem' is geen vonnis. Ik mag aannemen dat we het onfair mogen noemen als ze jou 2 jaar je rijbewijs zouden afnemen?
Inhoudelijk reageren heeft bij jou toch nooit nut dus heb ik mijn inhoudelijke reactie maar verwijderd.gede schreef: ↑30 dec 2022 20:24Dat hoef ik niet te doen. Blijkbaar begrijp jij totaal de kern van de zaak niet... Iemand die iets zonder opzet deed en waar de competitie niet vervalst werd, hoort vrijgesproken te worden.
Stel dat iemand ineens knal voor jouw auto loopt en je kan er echt niets aan doen, maar je raakt hem. Mogen wij jou dan ook allemaal komen veroordelen.
Ik mag je juridische (on)kunde niet op de korrel nemen, maar 'gerede twijfel' is in de gehele W-Europese rechtspraak een kernbegrip. Bij twijfel over 'opzet' geef je het voordeel van de twijfel.
Ik heb geen zin in een soortgelijke oneindige discussie zoals er eerder ook al bij Evenepoel of Patlev was.
Er is een reden dat ik (en vele anderen) je op negeren had gezet.
Ik snap niet dat je hem er niet nog op hebt staan.bakboord1 schreef: ↑30 dec 2022 21:03Inhoudelijk reageren heeft bij jou toch nooit nut dus heb ik mijn inhoudelijke reactie maar verwijderd.gede schreef: ↑30 dec 2022 20:24Dat hoef ik niet te doen. Blijkbaar begrijp jij totaal de kern van de zaak niet... Iemand die iets zonder opzet deed en waar de competitie niet vervalst werd, hoort vrijgesproken te worden.
Ik heb geen zin in een soortgelijke oneindige discussie zoals er eerder ook al bij Evenepoel of Patlev was.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het lijkt erop dat u veel dingen anders ziet, dat klopt ja. Ik zal echter nooit stoppen om de discussie inhoudelijk aan te gaan. Dat deed ik hier ook.bakboord1 schreef: ↑30 dec 2022 21:03Inhoudelijk reageren heeft bij jou toch nooit nut dus heb ik mijn inhoudelijke reactie maar verwijderd.gede schreef: ↑30 dec 2022 20:24Dat hoef ik niet te doen. Blijkbaar begrijp jij totaal de kern van de zaak niet... Iemand die iets zonder opzet deed en waar de competitie niet vervalst werd, hoort vrijgesproken te worden.
Ik heb toch ook niet beweerd 'allemaal' en of het de meesten of sommigen was heb ik niet nagetrokken Ik reageerde toen op wat ik las op het forum.daniel1975 schreef: ↑30 dec 2022 20:24Onzin.