Wat zal jij nu gelukkig zijn!
Het grote 'off topic' topic
- borgmonster
- Forum-lid
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
Hier bij de AH een piepklein potje Hak 0% suiker appelmoes voor 1 euro 99.
Werkelijk. 1 euro 99.
Ben ik nu gek dat ik dat duur vind?
Huismerk AH biologisch voor 89 cent. Ook nog eens 0% suiker (dat is, geen suiker toegevoegd want er zit natuurlijk nog steeds suiker in).
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
Bwa, daarnet 64 km met 7-8 graden, veel regen en irritant windje.
Dus neen.
Ik geef toe ik pas opleef eens het kwik de 20 graden voorbij gaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier ook hoor. Zodra het winterweer was vertrokken zijn we weer de grijze natte soep in gegaan. Niks voor mij, en de vooruitzichten zijn ook niet best.
Less is bore
Nooit meer in de regen, goed voornemen.
Ondanks alle luxe regenkleding tijdens de laatste kilometers van de festive. 500 bijna verdronken bij het voorrijden van een trailrun,
. Nu een paar dagen uitzieken. Slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding? Grote onzin.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Ik ook niet in de regen of er moet een keer kans op een bui zijn, bij voor de rest redelijk weer.
Het enige wat ik doe is in januari en februari bij mizer en natte wegen wel opstappen, dan heb je toch dikke kleding aan en merk je het niet.
Vroeger nog wel eens MTB marathons in de ardennen gereden in de zeikregen. Ik was er altijd wel redelijk goed in, dat glijden in de blubber.
De beste resultaten waren in slecht weer, maar man wat heb ik er een hekel aan.
Daarna helemaal koud die auto in, toen ook nog zonder stoelverwarmin en nog 3 uur naar huis, ik zou er niet meer aan moeten denken.
Terwijl het nu eigenlijk voor de mooiste verhalen zorgt, raar eigenlijk. Helaas helemaal geen foto's van..... aan de andere kant van een heroische toch zijn geen foto's.......
Het enige wat ik doe is in januari en februari bij mizer en natte wegen wel opstappen, dan heb je toch dikke kleding aan en merk je het niet.
Vroeger nog wel eens MTB marathons in de ardennen gereden in de zeikregen. Ik was er altijd wel redelijk goed in, dat glijden in de blubber.
De beste resultaten waren in slecht weer, maar man wat heb ik er een hekel aan.
Daarna helemaal koud die auto in, toen ook nog zonder stoelverwarmin en nog 3 uur naar huis, ik zou er niet meer aan moeten denken.
Terwijl het nu eigenlijk voor de mooiste verhalen zorgt, raar eigenlijk. Helaas helemaal geen foto's van..... aan de andere kant van een heroische toch zijn geen foto's.......
Gewoon naar de Aldi gaan, € 0,79 voor 700 gr appelmoes…..borgmonster schreef: ↑02 jan 2023 14:46Hier bij de AH een piepklein potje Hak 0% suiker appelmoes voor 1 euro 99.
Werkelijk. 1 euro 99.
Ben ik nu gek dat ik dat duur vind?
Huismerk AH biologisch voor 89 cent. Ook nog eens 0% suiker (dat is, geen suiker toegevoegd want er zit natuurlijk nog steeds suiker in).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Alhoewel, Hinault tijdens zijn raid in LBL in 1980.wasbeer2006 schreef: ↑02 jan 2023 17:01 ..... aan de andere kant van een heroische toch zijn geen foto's.......
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Spatborden helpen al veel. Ik heb er geen moeite mee om een paar uur in de regen te fietsen. Een goede regenjas vindt ik persoonlijk een goede investering. Als je bovenlichaam droog blijft, helpt dat al heel veel. En van de overschoenen van Spatzwear ben ik ook heel erg tevreden. Handschoenen is soms wel een probleem. Dan maar een 2de set meenemen.
Spatborden, winterschoenen, stormshell, blijft hondenweer als je de hele tijd door 2 cm water rijdt.i-mac schreef: ↑02 jan 2023 17:30Spatborden helpen al veel. Ik heb er geen moeite mee om een paar uur in de regen te fietsen. Een goede regenjas vindt ik persoonlijk een goede investering. Als je bovenlichaam droog blijft, helpt dat al heel veel. En van de overschoenen van Spatzwear ben ik ook heel erg tevreden. Handschoenen is soms wel een probleem. Dan maar een 2de set meenemen.
Niet zijken maar reiden !