Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Voor toestemming voor het aanleggen van vaste routes wordt vaak aangehaald dat hiermee wandelaars en mtb-ers elkaar niet meer in de weg zitten. Dan is het niet vreemd dat je niet meer op die wandelpaadjes mag fietsen. Ook kan het een wildspoor zijn waar je begrijpelijk vanaf dient te blijven.
-
- Forum-lid
Dat verschilt ook wel per gebied/provincie. Er is dan ook nog wel eens een verschil tussen eigenaar en beheerder.
Wanneer veel gebieden door eenzelfde beheerder worden onderhouden, dan wekt dat al snel de indruk dat die beheerder ook de eigenaar is. Dat hoeft dus zeker niet zo te zijn.
Hier in Overijssel heb je naast de 2 groten Staatsbosbeheer en Landschap Overijssel ook veel oude landgoederen van textielbaronnen waar meestal een stichting achter steekt en dan dus ook nog eens een heel aantal particuliere bossen/bosjes die wel toegankelijk zijn.
Je hebt in de provincie het routebureau Overijssel. Zij verzorgen wandel en fietsroutes. Daardoor sluiten routes mooi aan maar heb je niet zo snel in de gaten in wiens bos/gebied je nu eigenlijk loopt. Wel zo prettig eigenlijk.
Staatsbosbeheer is in NL de grootste terreineigenaar. Daarna volgen de provinciale landschappen (Utrechts Landschap, Geldersch Landschap, Goois Natuurreservaat etc.) Veel grond is in eigendom bij particuliere landgoedeigenaren (verenigd in de FPG). Defensie, NS en verzekeraar ASR hebben ook grote lappen grond in bezit.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Ik ben er als ze gaan demonstreren tegen die afschuwelijke windmolens.mao schreef: ↑03 jan 2023 17:08 Iemand van ons nog aanwezig?
https://twitter.com/NLRebellion/status/ ... mkCTFDOMZw
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor mij asap met de leden van extiction doen waar hun naam voor staat.El Pistolero schreef: ↑03 jan 2023 20:09Ik ben er als ze gaan demonstreren tegen die afschuwelijke windmolens.mao schreef: ↑03 jan 2023 17:08 Iemand van ons nog aanwezig?
Gangsterpraktijken moet je bestrijden met gangstermaatregelen.
De zoveelste criminelen die misbruik maken van onze democratische geplogenheden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Laat ze eerst maar al die boeren arresterenLcsmet schreef: ↑03 jan 2023 21:30Voor mij asap met de leden van extiction doen waar hun naam voor staat.El Pistolero schreef: ↑03 jan 2023 20:09Ik ben er als ze gaan demonstreren tegen die afschuwelijke windmolens.mao schreef: ↑03 jan 2023 17:08 Iemand van ons nog aanwezig?
Gangsterpraktijken moet je bestrijden met gangstermaatregelen.
De zoveelste criminelen die misbruik maken van onze democratische geplogenheden.
Ik vind dit gewoon een leuke actie van naïeve jonge mensen die nog de illusie hebben dat ze de wereld een stukje beter kunnen maken. Ze maken (nu eens) niks kapot en sommige mensen moeten misschien een uurtje wachten in de auto. Voor een betere wereld is dat ineens een probleem maar als we allemaal dezelfde dag en tijd op dezelfde plaats willen zijn dan schuiven we zonder morren aan in de file. Een beetje selectieve verontwaardiging.
En dan heb ik het nog niet eens over al die zielige mensen die moeten wachten vanwege afgesloten wegen bij wielerwedstrijden. Die worden meestal ook niet opgehouden omdat ze wielrennen zelf zo'n leuke sport vinden.
En dan heb ik het nog niet eens over al die zielige mensen die moeten wachten vanwege afgesloten wegen bij wielerwedstrijden. Die worden meestal ook niet opgehouden omdat ze wielrennen zelf zo'n leuke sport vinden.
Campagnolo Ultra Dork