of nog erger, Nederlanders die in België wonen!
Veldrijden 2022-2023
Die vallen over het algemeen erg mee . Die zijn tot inkeer gekomen. Behalve als ze op de vlucht zijn voor de vermogensbelasting, dan kruipen ze in een villa van 2 miljoen E en sluiten zich totaal af van de rest van de gemeenschap...
t.a.f.k.a.e.h.
Gede, zou je zelf ook aan het speculeren kunnen zijn over buik- en rugspieroefeningen?gede schreef: ↑06 jan 2023 11:24 Ik vind dat we met z'n allen met een niet-medische achtergrond ZONDER enige kennis over het specifieke geval van MVDP enorm aan het speculeren zijn. Speculatie is iets dat meestal niet zo dicht aan de waarheid ligt.
Uiteraard zijn hier mensen met rugproblemen, maar we gaan rugproblemen en rugproblemen toch niet vergelijken eh?? Ook ik had bij tijdens het jeugdwielrennen regelmatig last van de onderrug en moest dan wat stretchen. Nu 25 jaar later is dat nog steeds zo bij lange ritten, maar verder is er weinig aan de hand...
Geen enkele case kan je vergelijken. Mogelijks moet hij z'n buik- en rugspieren specifieker gaan versterken.
Maar alsof een nu al verloren WK nog niet erg genoeg is, gaan we nu zelfs al gaan speculeren over het einde van de wegcarrière. . Laten we daar maar heel snel mee ophouden...
- Desertstorm
- Forum-lid
Als we op een wielerforum al niet meer mogen speculeren..
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Nee, want er stond ten eerste duidelijk 'mogelijks' bij en ten tweede weet ik uit de kinesitherapie dat rugproblemen ook vaak te maken hebben met buik- en rugspieren die niet sterk genoeg zijn. Wielrenners trainen nogal eenzijdig, remember?Jans schreef: ↑06 jan 2023 11:33Gede, zou je zelf ook aan het speculeren kunnen zijn over buik- en rugspieroefeningen?gede schreef: ↑06 jan 2023 11:24 Ik vind dat we met z'n allen met een niet-medische achtergrond ZONDER enige kennis over het specifieke geval van MVDP enorm aan het speculeren zijn. Speculatie is iets dat meestal niet zo dicht aan de waarheid ligt.
Uiteraard zijn hier mensen met rugproblemen, maar we gaan rugproblemen en rugproblemen toch niet vergelijken eh?? Ook ik had bij tijdens het jeugdwielrennen regelmatig last van de onderrug en moest dan wat stretchen. Nu 25 jaar later is dat nog steeds zo bij lange ritten, maar verder is er weinig aan de hand...
Geen enkele case kan je vergelijken. Mogelijks moet hij z'n buik- en rugspieren specifieker gaan versterken.
Maar alsof een nu al verloren WK nog niet erg genoeg is, gaan we nu zelfs al gaan speculeren over het einde van de wegcarrière. . Laten we daar maar heel snel mee ophouden...
De fans van WvA zullen zijn showtje op de finish zien als een bevestiging dat hun provocerende gedrag prima kan.
Als je al eens maanden aan de kant met je rug gestaan hebt is er toch wel "iets" aan de hand (geweest). Om te zeggen dat zijn carriere of zelfs het WK nu om zeep zou kunnen zijn is er over natuurlijk. Maar die rug baart hem al langer zorgen en het is niet dat je dadelijk aan het eind van zijn carriere moet denken maar indien er zich blijven problemen voor doen zullen in elk geval zijn prestaties er regelmatig onder lijden.gede schreef: ↑06 jan 2023 11:24 Ik vind dat we met z'n allen met een niet-medische achtergrond ZONDER enige kennis over het specifieke geval van MVDP enorm aan het speculeren zijn. Speculatie is iets dat meestal niet zo dicht aan de waarheid ligt.
Maar Mathieu is Mathieu natuurlijk, tot nog toe is hij telkens herrezen na een "uppercut", dus....wie weet?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Sorry, maar dit gaat me weeral veeeeeel te ver. Als je denkt dat een zegegebaar van iemand een vrijgeleide is om bier te gooien, dan spoor je niet helemaal. En daarmee bedoel ik niet u, maar de mensen die dat doen.
Neen (uiteraard niet.... ), omdat ik bedoelde dat alle opties wel even opgelijst mochten worden. Hier zit iedereen op het spoor dat het meteen zware rugproblemen zijn die kwee-nie-hoeveel gaan hypothekeren. Ik heb gezegd dat het ook een optie kan zijn dat hij eraf gereden kan zijn (uiteraard mét ruglast) en dat hij daarna gewoon wat meer aandacht op de rug is gaan vestigen... Ik roep dus nog maar eens op om gewoon nog even een crossje af te wachten.
Maar vragen ze je nog wel om een kortingscode omdat ze 20 euro willen besparen bij de Futurumshop.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless