Geen. Wat ik bedoel is dat je algemeen mag stellen dat een renner relatief weinig uren met trainen van het bovenlichaam bezig is.
Veldrijden 2022-2023
Neen, een wielrenner in het seizoen traint geen beenkracht in de gym. Flexibiliteit en stabiliteit krijgt een beperkte aandacht in perioden tussen intensieve koersfases door.
Gede heeft ervaring op laag niveau, daar gebeur(de)t dat misschien niet?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik. Core stability is slechts 1 vorm van het algemeen verbeteren van de atleet. Ook krachttraining hoort bij het vormen van een compleet atleet. Maar zoals ik al zei: bij renners is daar om heel aannemelijke redenen weinig ruimte voor.
Hallo??? Wie had het over het persé negatief willen interpreteren??
Ik ken voldoende mensen die prof zijn geweest en uit satellietploegen van profploegen (jongerenploegen). Als jij dat 'laag niveau' noemt, moet je dat zelf weten.
Dus, zeg mij dan een keer: Hoeveel dieper zit je dan zelf in de wielersport dan ik?
-
- Forum-lid
Kinders kinders toch, straks is het huilen.
Hoe goed ken jij mathieu VDP dan en hoe goed ben je op de hoogte van zijn rugproblemen , zijn behandeling en frequentie en intensiteit van oefeningen want daar begon de discussie mee.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 07 jan 2023 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Bon, geen connectie met profwielrennen of iets dat in de buurt komt. Waarvan akte.
Ik hou erover op. Als jullie persé menen dat profrenners tijdens de competitie voldoende ruimte hebben voor algemene spierversterking, moet je dat gewoon blijven denken. Neem vooral niets aan van gede.
Ik hou erover op. Als jullie persé menen dat profrenners tijdens de competitie voldoende ruimte hebben voor algemene spierversterking, moet je dat gewoon blijven denken. Neem vooral niets aan van gede.
Huilen met de pet op of huilen van geluk?