Omdat ik niet hoe ik een link naar een ander topic plaats, hier een foto met de orginele banden, in de haven van Zoutkamp (Groningen).
Cube
M’n schoonbroers Cube Nuroad pro.
Deze wordt geleverd met mechanische schijvenremmen. Ivm het ontbreken voorraad hydraulische nuroads toch voor deze gedaan.
Ik heb hem voor mijn schoonbroer vervolgens ombouwd met GRX hydraulische remmerij en een setje tubeless ultra-bite erop.
Prijstechnisch nog best gunstig kunnen houden.
Aankoop vd fiets was 1149.- en de Tiagra shifters en TRP remklauwen gunstig kunnen verkopen en gelukkig bij BC nog een setje hydraulische GRX kunnen scoren. Al met al incl tubeless banden voor kleine 1400.- klaar.
Deze wordt geleverd met mechanische schijvenremmen. Ivm het ontbreken voorraad hydraulische nuroads toch voor deze gedaan.
Ik heb hem voor mijn schoonbroer vervolgens ombouwd met GRX hydraulische remmerij en een setje tubeless ultra-bite erop.
Prijstechnisch nog best gunstig kunnen houden.
Aankoop vd fiets was 1149.- en de Tiagra shifters en TRP remklauwen gunstig kunnen verkopen en gelukkig bij BC nog een setje hydraulische GRX kunnen scoren. Al met al incl tubeless banden voor kleine 1400.- klaar.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooi ook dat er mensen zijn die nog nadenken in plaats van te blijven schrijven dat er niets leverbaar is.t2300 schreef: ↑11 dec 2022 08:09 .........Deze wordt geleverd met mechanische schijvenremmen. Ivm het ontbreken voorraad hydraulische nuroads toch voor deze gedaan.
.............
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het gaat hier om de haven van Lauwersoog Ik woon zelf in het noorden van het land, dus bekend terrein.
Wat is overigens dat zwarte vakje in de hoek van de boven- en zitbuis? Is dat om tools, bandjes e.d. op te bergen?
Klopt, je hebt helemaal gelijk! Het klopt, dat zwarte vakje is een soort zadeltasje met een etui daarin. Past precies één Biba en 2 bandenlichters en 2 inbusjes in
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze kwam ik in een ander topic tegen.
Opletten als je een Cube Attain met 105 afmontage met de CUBE RA 1.9 Aero Disc wielset
en Shimano 105 CS-HG700 cassette aanschaft.
Op deze wielset past enkel deze specifieke cassette omdat het achterwiel in feite een MTB-body heeft waar een "normale" 11-speed wegcassette niet op past.
Opletten als je een Cube Attain met 105 afmontage met de CUBE RA 1.9 Aero Disc wielset
en Shimano 105 CS-HG700 cassette aanschaft.
Op deze wielset past enkel deze specifieke cassette omdat het achterwiel in feite een MTB-body heeft waar een "normale" 11-speed wegcassette niet op past.
Nothing to defend
Nothing to defend
Een kleine maand in het bezit van mijn nieuwe Litening.
Heel erg tevreden en blij mee!!
Ben nog een beetje aan het proberen qua stuurhoogte, maar die gaat wel afgezaagd worden ;P
In de final lak zit nog een soort glitter / fonkel.
Erg lastig op de foto te krijgen, maar in het echt met zonlicht echt geweldig!
Heel erg tevreden en blij mee!!
Ben nog een beetje aan het proberen qua stuurhoogte, maar die gaat wel afgezaagd worden ;P
In de final lak zit nog een soort glitter / fonkel.
Erg lastig op de foto te krijgen, maar in het echt met zonlicht echt geweldig!
Stevens Arcalis blauw Ult12s
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Topfiets voor een bedrag waar je bij sommige merken maar net boven het instapniveau zit.
De kleuren zijn niet helemaal mijn ding maar gelukkig mogen smaken verschillen.
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Heel mooi!
Cube heeft echt een paar plaatjes qua ontwerp
Cube heeft echt een paar plaatjes qua ontwerp
-
- Forum-lid
Mooie fiets, veel plezier ermee.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.