Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4930
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 24 jan 2010 01:09

[quote="Arepol"]
Ze zijn trouwens bezig met het fietspad tussen scheveningen en kijkduin! Misschien de komende tijd wat minder toegankelijk (op het bord stond tot werkzaamheden tot week 8), maar echt begaanbaar was het al niet. [/quote]

Dat is dan goed nieuws, dit stukje behoort tot een van m,n lange training,s rondjes ( 115km) b,koop-w,naar- hoek v holland-maas sluis-rotte meren-b,koop met slechts 2 stop lichten :-)

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 24 jan 2010 02:56

De eerste keer naar buiten... Dat valt tegen wat is er gebeurd met me, er liggen zoutzakken naast de weg met een betere conditie dan mezelf.

Toch wat vaker op de Tacx moeten zitten tijdens al dat slechte weer.
Afbeelding

Gebruikersavatar
tjb
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 08 okt 2009 21:40

Gebruikersavatar tjb 24 jan 2010 03:12

[quote="ericpeters"]De eerste keer naar buiten... Dat valt tegen wat is er gebeurd met me, er liggen zoutzakken naast de weg met een betere conditie dan mezelf.

Toch wat vaker op de Tacx moeten zitten tijdens al dat slechte weer.[/quote]

Maak je niet druk Eric, komt wel weer terug :D

Je lichaam moet zich even heractiveren en dan bouw je weer heel snel op!

Je bent er vroeg bij in Januari

Wat is er met je gebeurd, ongeluk?
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 24 jan 2010 09:18

Gisteren de PArkhotel Rooding ATB-tour (V'burg), dadelijk met de club.
I Am SpeCiAliZed

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 24 jan 2010 09:39

[quote=".Jeroen."]
Doetinchem - Angerlo - Velp - Emmapyramide, Zijpenberg - Dieren - Zutphen - Vorden - Hengelo - Zelhem - Slangenburg - Gaanderen - Doetinchem

[/quote]

Ik dacht al, daar gaat een bekend gezicht. Zat op kantoor in Hengelo Gld. (hard) te werken en toen ik 's middags (rond 2 uur?) even naar buiten keek zag ik iets bekends voorbij komen op de racert.

Btw, ik zie nog geen log bij Bikeplanner?
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 24 jan 2010 10:20

Ik was van plan om vandaag 100km te maken op de racer, maar ik kijk net naar buiten en zie een wit dek, jammer, zal dus de MTB maar pakken
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 24 jan 2010 17:18

[quote="Steven250"]Ik was van plan om vandaag 100km te maken op de racer, maar ik kijk net naar buiten en zie een wit dek, jammer, zal dus de MTB maar pakken[/quote]

Uiteindelijk viel het wel mee met de paden, maar ja, dat zie je pas als je vertrokken bent. Ik heb in ieder geval dit rondje gefietst op de MTB:

Afbeelding

In totaal was dit 80km en heb er een rustige duurtraining van gemaakt. Uiteindelijk 4 uur op de mountainbike gezeten met een gemiddelde hartslag van 141 en een gemiddelde snelheid van 19,8 km/h
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 24 jan 2010 17:53

vandaag rondje op de mtb gedaan. Was bijna niet te doen in het bos op sommige plekken 15 cm sneeuw 30 km en ook nog ongeveer 3 km OVER het IJsselmeer gefietst, was we wat glad. Hopelijk is het snel weer weg en kan de racer weer de weg op.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 25 jan 2010 16:02

[quote="R. Hilferink"][quote=".Jeroen."]
Doetinchem - Angerlo - Velp - Emmapyramide, Zijpenberg - Dieren - Zutphen - Vorden - Hengelo - Zelhem - Slangenburg - Gaanderen - Doetinchem

[/quote]

Ik dacht al, daar gaat een bekend gezicht. Zat op kantoor in Hengelo Gld. (hard) te werken en toen ik 's middags (rond 2 uur?) even naar buiten keek zag ik iets bekends voorbij komen op de racert.

Btw, ik zie nog geen log bij Bikeplanner?

[/quote]

Idd rond 2 uur ;)

Ik heb me al wel aangemeld en wat trainingen erin gezet. Ik zal er vanavond nog wel even kijken.

Bij ons geen sneeuw te zien, dus vanochtend lekker op de racefiets gestapt richting Holterberg. De Holterberg/Sallandse Heuvelrug leek prima, tot het kennelijk overging in de gemeente Nijverdal. Die hadden het laagje sneeuw laten liggen, dus al glibberent het laatste stuk gereden. En toen weer naar huis.

Doetinchem - Hengelo - Vorden - Laren - Holten - Nijverdal - Rijssen - Markelo - Barchem - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem. 115km

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 25 jan 2010 16:09

Gisteren lekker naar buiten geweest, had graag de racer gepakt maar het was glibberig dus leek het me niet verstandig. Afstand 51km in net iets meer dan 2 uur. Lekker de Grebbeberg, muur van Rhenen Koerheuvel, defensieweg en weer terug naar huis.

Ik hoop dat het nu eindelijk klaar is met die rommel op de weg, ik wil buiten rijden op mijn racer.
eigenwijs is ook wijs...

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 26 jan 2010 14:35

Onder het motto beter laat dan nooit:

Rondje door overijssel met de 'wv Noordwesthoek' gereden op zaterdag. Hasslt, Rouveen,?,?,?,?Dalfsen, Zwolle. Ik ben niet zo thuis in die buurt. Wel lache. Leek een beetje op het festijn van de lekke banden.

buitenblad
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 jan 2010 16:37

buitenblad 26 jan 2010 14:49

?,?,?

zeker niet veel op kop gefietst.

Plaats reactie