Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Dr Freeman heeft dus moeten bekennen dat hij testosteron-pleisters heeft besteld. De WADA/UCI lijkt me nu verplicht om de urine-monsters van de Sky-renners opnieuw onder de loep te nemen, om vast te stellen wie er synthetische testosteron in zijn lichaam had. Ik meen dat de straf/schorsings-periode wel al verlopen is, maar de waarheid willen we desalniettemin toch op tafel, niet dan? Van mij mogen Wiggins en Froome moreel aan de schandpaal, mochten hun plasjes alsnog het daglicht niet kunnen verdragen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat niet gebeuren.
Denk dat het onderzoeksteam het al lang weet, maar niet keihard kan maken.
Denk dat het onderzoeksteam het al lang weet, maar niet keihard kan maken.
Less is bore
-
- Forum-lid
"Synthetische testosteron" in de urine is keihard bewijs, hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, maar dan moeten ze toestemming krijgen om te analyseren. Zo bedoel ik het meer. Denk dat ze precies weten waar ze zouden moeten zoeken.
Die hele periode bij Sky stinkt als een verse drol. De laptop met gegevens die kwijt is, "het pakketje" uit de UK met flumicil, de testo-pleisters...
Die hele periode bij Sky stinkt als een verse drol. De laptop met gegevens die kwijt is, "het pakketje" uit de UK met flumicil, de testo-pleisters...
Less is bore
Marginal gains..daniel1975 schreef: ↑19 jan 2023 12:54 Ja, maar dan moeten ze toestemming krijgen om te analyseren. Zo bedoel ik het meer. Denk dat ze precies weten waar ze zouden moeten zoeken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het witwassen van doping
Less is bore
+1
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Die gedachten heb ik ook met enige regelmaat... 'als iets te mooi lijkt om waar te zien, dan...'