Die zin stond midden jaren zeventig van de vorige eeuw op mijn jeans vest geborduurd.
Energie topic
Frankrijk. Een fantastisch land.
Maar economisch...
M'n broer is fiscalist. In zijn kringen is Frankrijk een 'lost cause'. Dat zal ook wel wat grootspraak zijn en Duitsland z'n economie gaat voor een stuk ook ten kosten van z'n inwoners (twee jobs en toch arm zijn).
Maar ik zou wel weten waar ik liever zou wonen
Maar economisch...
M'n broer is fiscalist. In zijn kringen is Frankrijk een 'lost cause'. Dat zal ook wel wat grootspraak zijn en Duitsland z'n economie gaat voor een stuk ook ten kosten van z'n inwoners (twee jobs en toch arm zijn).
Over energie gesproken, in Siberië is het al een tijdje extreem koud ( hoor je natuurlijk hier niets van in de msm ) goed dat we die temperaturen hier niet hebben, dat hadden we serieuze stook problemen.
Zelfs het het rubber van de vrachtwagens banden scheuren door de kou.
https://www.weerenradar.nl/weer-nieuws/ ... 4a7602816f
Zelfs het het rubber van de vrachtwagens banden scheuren door de kou.
https://www.weerenradar.nl/weer-nieuws/ ... 4a7602816f
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dus in Siberië is het koud (wow! Wat verrassend zeg) en wat goed dat “wij hier die temperaturen niet hebben” met ons zeeklimaat….
Really?!
Really?!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Frankrijk is echt een fantastisch land qua landschap en klimaat diversiteit.hayes schreef: ↑20 jan 2023 20:10 Frankrijk. Een fantastisch land.
Maar economisch...
Maar verder is het echt een “shithole” post, pakketdiensten en andere bezorgdiensten werken voor geen meter, overheid werkt voor geen meter, supermarkten krijgen hun schappen niet meer gevuld, benzinestations kampen met aanvoer tekorten, sneeuw moet uit kanonnen komen voor de wintersport, website’s werken voor geen meter! heel het land ligt plat omdat de pensioenleeftijd van 62 naar 65 dreigt te gaan (!!), heel de economie ligt ‘s middags plat omdat men tussen 12 en 14 uur moet lunchen, wegwerkzaamheden duren maaaaanden terwijl het in weken klaar had moeten zijn, prijzen in supermarkten stijgen de pan uit, etc. Etc.
Fijn land hoor
Gelukkig is het in NL en BE niet heel veel beter op dit moment.
Maar ja; landschappelijk is Frankrijk een veelzijdig land
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Pas het niet in jouw narratief?
- 60 is ook voor Siberië uitzonderlijk koud en dat al voor langere tijd, met vorige week zelfs een koude record bij een meet station Tongulakh van -62,4.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer vs. Klimaat
Less is bore
En toch is Frankrijk een der grootste economieën ter wereld. (7de plaats)Enzzo schreef: ↑20 jan 2023 23:17Frankrijk is echt een fantastisch land qua landschap en klimaat diversiteit.hayes schreef: ↑20 jan 2023 20:10 Frankrijk. Een fantastisch land.
Maar economisch...
Maar verder is het echt een “shithole” post, pakketdiensten en andere bezorgdiensten werken voor geen meter, overheid werkt voor geen meter, supermarkten krijgen hun schappen niet meer gevuld, benzinestations kampen met aanvoer tekorten, sneeuw moet uit kanonnen komen voor de wintersport, website’s werken voor geen meter! heel het land ligt plat omdat de pensioenleeftijd van 62 naar 65 dreigt te gaan (!!), heel de economie ligt ‘s middags plat omdat men tussen 12 en 14 uur moet lunchen, wegwerkzaamheden duren maaaaanden terwijl het in weken klaar had moeten zijn, prijzen in supermarkten stijgen de pan uit, etc. Etc.
Fijn land hoor
Gelukkig is het in NL en BE niet heel veel beter op dit moment.
Maar ja; landschappelijk is Frankrijk een veelzijdig land