Maar iets anders in de gids zetten is dan weer het andere uitersteNuitKor schreef: ↑22 jan 2023 20:23Was gewoon live te zien met Eurosport Live zonder reclame. Voor niets gaat de zon op.Fietsgenieter schreef: ↑22 jan 2023 14:10 En alweer Eurosport, wel fijn de rechten kopen en het dan vervolgens niet uitzenden. Gun de rechten dan in sub-licentie aan Sporza of iets dergelijks. Kloterig kudtvolluk.
Veldrijden 2022-2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Heb niet veel technische hoogstandjes gezien, wat schuivers hooguit. Verder een niet selectief grindjespadje rijden, power enkel van nut op het korte stukje bergop. Het leek wel Triviso. Het record van blubber staat overigens op naam van Nederland dit jaar.
Hopelijk wordt het in Hoogerheide beter en gaan ze weer niet het parcours aanpassen zoals toen met Boom.... (die dan toch niet kon winnen)
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Straks kijken naarEurosport kun je nog beter een ticket naarArgentinie boeken! Tja zomerse toestanden in de winter, en zeker bij het fietsen, doet ons dromen.daniel1975 schreef: ↑23 jan 2023 14:57Ik kreeg inderdaad spontaan droombeelden om een goedkoop ticket naar zuid spanje te boeken als mijn blik van de tv afdwaalde naar het raam
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Shirin Van Anrooij rijdt het WK bij de beloften.
Bron: Wielerkrant.be“Er komen nog veel jaren aan waarin ik voor een podiumplaats bij de elites kan strijden, terwijl ik in Hoogerheide mijn periode als belofte mooi wil afsluiten. Ik kies ervoor om mijn carrière stap voor stap uit te bouwen en wil daarbij geen stappen overslaan”, klinkt het bij van Anrooij."
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Snap ik, grote kans op die trui.
Less is bore