Als je de achterband kan verschuiven, dan kan je natuurlijk kiezen, dat is sowieso een top optie!
Liters zijn leuk maar hoe praktisch is de bak. Die is bij beide praktisch.
Ik dacht namelijk totdat ik ze ging vergelijken dat beide kleine auto,s zijn, maar dat is niet zo.
Mensen kijken ook naar beenruimte en dan de afstand tussen stoel en achterbank, dat is maar een deel.
Want hoe lang is de zitting en vooral, en dat is altijd heel sneaky, hoe recht staat de zitting van de achterbank.
In de V60 behoorlijks schuin, waardoor de kinderen en mijn vrouw en veel beter zitten dan in mijn vorige passat en die leek en was daar ook wel ietsje groter.
Terwijl in lengte een passat en v60 nog geen centimeter schelen
Ik zou nooit voor een X gaan en ook geen XC40 of 60. Ik houd niet van hoge auto,s. Maar als je de 5 serie bedoelt, dat is mijn leven al een van mijn favorieten.
Bij ons rijden veel Ix3,s mooi ook, maar ik vind gewoon benzine nog wel ff prettig, hierna wordt het toch laden.
En hoe snel sommige ev,s ook zijn...... ik raak er toch snel op uitgekeken, die mini is dan nog wel gaaf voor in de stad omdat ook echt het kart karakter houd.
Maar bv een xc40, fijne comfortabele auto, maar weinig emotie. Een soort vrouw waarvan je zeker weet dat ze niet bij je weggaat, soms een fijn gevoel, maar soms mis je iets.......... zijn we toch weer bij de vrouwen