Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Op de MTB komt direct mount volgens mij nog niet zoveel voor. In beide gevallen komt het wel goed. Zou ze nu wel snel meepakken voor de voorraad op is. Er komt waarschijnlijk een nieuw model aan in maart/april dit jaar. Dan gaat de prijs weer spiken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nieuwe model wordt wel stuk slanker en minder lompe accu dan het huidige model.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
klopt MTB is Shimano en Sram gelijk.
@Rolandos
Dat laatste zal wel meevallen, dan moet ook alle framebouwers nieuw patten aanbieden of geschikte frames hebben.
@Rolandos
Dat laatste zal wel meevallen, dan moet ook alle framebouwers nieuw patten aanbieden of geschikte frames hebben.
Nou, daar is ie dan…
Een Gazelle Champion Mondial 125. Uit de limited jubileum serie van 2017.
In vrijwel nieuwstaat.
Afgemonteerd met een Shimano Ultegra 8000 groepset en mooie lage Dura Ace wielen.
Kwam ‘m laatst tegen op Marktplaats. Na een tijdje twijfelen (want niet nodig….), toch een kijk-afspraak gemaakt. Kijken werd verliefd worden, werd kopen. Heel blij mee!
Een Gazelle Champion Mondial 125. Uit de limited jubileum serie van 2017.
In vrijwel nieuwstaat.
Afgemonteerd met een Shimano Ultegra 8000 groepset en mooie lage Dura Ace wielen.
Kwam ‘m laatst tegen op Marktplaats. Na een tijdje twijfelen (want niet nodig….), toch een kijk-afspraak gemaakt. Kijken werd verliefd worden, werd kopen. Heel blij mee!
-
- Forum-lid
Prachtig! Ik had 'r zien staan op MP, maar voor mij net iets te groot helaas. Anders was ze al weggeweest, denk ik
Mooiste kleurstelling van alle CM125's vind ik. Echt een plaatje!
Mooiste kleurstelling van alle CM125's vind ik. Echt een plaatje!
- thestudent
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd ermee. En wel gewoon op fietsen he! Geen enkele fiets is een garage queen in mijn ogen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dank. Dit wordt zeker geen garage queen. Ook geen “slecht weer-fiets” natuurlijk.
Deze is bedoeld als “mooi weer-fiets” voor NL, naast de JGuillem die voor alle andere omstandigheden en de bergen is (want schijfremmen )
Deze is bedoeld als “mooi weer-fiets” voor NL, naast de JGuillem die voor alle andere omstandigheden en de bergen is (want schijfremmen )
- thestudent
- Forum-lid HC
Kijken of ik je spot! haha
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Van die Fairlight ga je zeker geen spijt krijgen. Heb de mijne nu bijna 2 jaar. Nog steeds heel blij mee