Maratona dles Dolomites 2023
Ik zag dat er nog geen topic geopend was, dus bij deze maar een aangemaakt.
https://www.maratona.it/en/
In 2023 vind deze op 2 juli plaats.
Ik heb maar eens mee gedaan aan de loting en ingeloot! Wordt mijn eerste cyclo.
Ben nu aan het kijken naar accomodatie. Daar gelijk maar even een vraag over. Ik heb wel wat appartementen op het oog en in eerste instantie aan het kijken naar Arabba. Ik vroeg me alleen af of je vanaf daar wel bij de start kunt komen aangezien de wegen gesloten zijn vanaf 05.00 uur. Heeft iemand ervaring met deze plaats en de Maratona?
https://www.maratona.it/en/
In 2023 vind deze op 2 juli plaats.
Ik heb maar eens mee gedaan aan de loting en ingeloot! Wordt mijn eerste cyclo.
Ben nu aan het kijken naar accomodatie. Daar gelijk maar even een vraag over. Ik heb wel wat appartementen op het oog en in eerste instantie aan het kijken naar Arabba. Ik vroeg me alleen af of je vanaf daar wel bij de start kunt komen aangezien de wegen gesloten zijn vanaf 05.00 uur. Heeft iemand ervaring met deze plaats en de Maratona?
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Wil je met de Auto naar de start of met de fiets, want je zult vanaf Arabba eerst over de Campolongo moeten om via Corvara richting la Villa te komen.
Ik vind het, voor de Maratona, niet zo'n ideale locatie. Zelf zat ik altijd in Corvara, waar de finish is. Maar Badia of La Villa zelf zijn volgens mij ook beter als Arabba.
Arabba is voor een gewone fietsvakantie in de Dolomieten wel ok.
Ik vind het, voor de Maratona, niet zo'n ideale locatie. Zelf zat ik altijd in Corvara, waar de finish is. Maar Badia of La Villa zelf zijn volgens mij ook beter als Arabba.
Arabba is voor een gewone fietsvakantie in de Dolomieten wel ok.
Arabba is inderdaad niet handig.
La Villa
Corvara
of verder het dal in terug (naar het noorden). Zoals Precades, Badia, Zwischenwasser, enz.
San Cassiano kan ook maar dan moet je wel terug naar huis fietsen na de finish. Maar dat is op zich best wel te doen.
La Villa
Corvara
of verder het dal in terug (naar het noorden). Zoals Precades, Badia, Zwischenwasser, enz.
San Cassiano kan ook maar dan moet je wel terug naar huis fietsen na de finish. Maar dat is op zich best wel te doen.
Maar als je noordelijker gaat zitten is de weg gewoon open tot La Villa sowieso.
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Corvara is fijn omdat je er na het sellarondje langs komt. Kan je overbodige kleding, extra voedsel en drinken wisselen. La Fontana in Corvara.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la