Veldrijden 2022-2023
-
- Forum-lid
Even advies gevraagd: twee kaarten gekocht voor het WK aankomende zondag. Neem mijn dochter mee van 8 jaar. Nu heb ik nog nooit eerder iets dergelijks bezocht dus heb geen idee wat ik kan verwachten qua drukte.
Is het nodig om uren van tevoren aanwezig te zijn om een plekje aan de boarding te bemachtigen? Voor mij geen probleem maar ik denk dat zij dit niet echt gaat waarderen.
Dank alvast!
Is het nodig om uren van tevoren aanwezig te zijn om een plekje aan de boarding te bemachtigen? Voor mij geen probleem maar ik denk dat zij dit niet echt gaat waarderen.
Dank alvast!
-
- Forum-lid HC
Volgens mij hebben ze de balkjes kort voor de finish gelegd en aangezien Mathieu daar veel sneller over springt dan Wout, geef ik Mathieu iets meer kans.
De gehele race zal een een tweetje zijn tussen Mathieu en Wout en die zullen tot de laatste meters dicht bij elkaar zitten.
De gehele race zal een een tweetje zijn tussen Mathieu en Wout en die zullen tot de laatste meters dicht bij elkaar zitten.
-
- Forum-lid HC
Ik denk wel dat je er op tijd moet zijn, wil je een beetje vooraan staan, gezien de intocht van de Lage Landen!!franciscus82 schreef: ↑30 jan 2023 17:01 Even advies gevraagd: twee kaarten gekocht voor het WK aankomende zondag. Neem mijn dochter mee van 8 jaar. Nu heb ik nog nooit eerder iets dergelijks bezocht dus heb geen idee wat ik kan verwachten qua drukte.
Dank alvast!
Ik denk het wel, er gaat enorm veel volk zijn. De twee topfavorieten aanwezig en vlak over de grens, het wordt een mensenzee.franciscus82 schreef: ↑30 jan 2023 17:01
Is het nodig om uren van tevoren aanwezig te zijn om een plekje aan de boarding te bemachtigen?
Ik denk dat je best al wel een tijdje voor de start van de dames-beloften je plaats bemachtigd.
Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo'n beslissing neemt en dan nog onbegrijpelijker als je de vader bent van een van de topfavorieten die hier voordeel uit haalt. Verder hint papa Adrie erop in zijn commentaar over het parcours, dat er alles aan gedaan wordt om 'te modderige stroken' en 'te lange looppassages' te vermijden.
Zoals ik eerder al zei dus, ze hebben het vroeger met Boom ook gedaan en ze doen het nu opnieuw. Beschamend vind ik dat.
Verwachtingen qua toeschouwers lopen uiteen van 15.000 tot 30.000lugosi schreef: ↑30 jan 2023 18:06Ik denk het wel, er gaat enorm veel volk zijn. De twee topfavorieten aanwezig en vlak over de grens, het wordt een mensenzee.franciscus82 schreef: ↑30 jan 2023 17:01
Is het nodig om uren van tevoren aanwezig te zijn om een plekje aan de boarding te bemachtigen?
Ik denk dat je best al wel een tijdje voor de start van de dames-beloften je plaats bemachtigd.
Iemand een parcours laten uitstippelen die zo erg/eng verbonden is met een renner of een ploeg zou strikt verboden moeten worden. Trouwens; diegene die het in dat geval is zou de fairplay moeten hebben om deze opdracht / gunst, te weigeren.
In het geval dat Mathieu zou winnen, kan je er vergif op nemen dat de Belgische kranten olienop het vuur zullen gooien.
Ik hoop op een mooie (twee?)strijd. En dat de beste mag winnen. Of dat nu Mathieu is, of Wout, voor mij maakt het niet veel uit.
Ik hoop op een mooie (twee?)strijd. En dat de beste mag winnen. Of dat nu Mathieu is, of Wout, voor mij maakt het niet veel uit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dacht dat ik de enige was die daar iets van vond…..
Zal wel niet in dank worden afgenomen, maar zegt helaas wel iets over de sport en over de UCI.
Zal wel niet in dank worden afgenomen, maar zegt helaas wel iets over de sport en over de UCI.
Less is bore