Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

zapperdeflap
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03

zapperdeflap 14 mar 2010 05:31


"13 maart 2010"

Prachtige platen Timo met die mooie stiltes,
doet me aan de jaren '30 denken

En uhhh, wat voor fiets is dat ?
Grt. Zapp

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 14 mar 2010 05:37

Dit is sinds een paar jaar m'n single speed woon-werk, woon-kroeg, woon-melkweg, woon-paradiso, woon-winterritjes fietsje. Een samenraapsel van wat ik nog had liggen o.a. een cheap alu frame, full carbon vork, Syntace stuurpen, Thomson zadelpen, Flite zadel, RX100 cranks en voorrem, no-name remgreep en stuur, Time pedalen, waar ik ooit nog eens een excentrische as in moet zetten om van het gedrocht dat kettingspanner heet af te komen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 14 mar 2010 20:15

Vandaag de eerste mtb wedstrijd van het seizoen gereden.
Was een leuke wedstrijd met een leuk uitgezet parcours.
Was voor voor de eerste keer bij de amateurs, en had een simpel doel, gewoon uitrijden.
Dat is gelukt en zelfs niet als laatste ben rustig gestart en de wedstrijd met een groepje van 3 á 4 man gereden.
Wel kon ik goed merken dat ik de laatste 2 á 3 weken te weinig heb getraind, kwam toch te kort ook snelheid.
Maar goed dan weten we waar we aan moeten werken.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1825
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 14 mar 2010 21:56

Lekker rondje Ringvaart, deur tot deur 64km. Vreemd toch dat je op een of andere manier waar je ook fietst voortdurend het gevoel hebt tegen de wind in te rijden... Ik kijk uit naar de Joop Zoetemelk Classic van volgende week. Vorig jaar zo'n 30 km daarvan in het kielzog van de oude meester meegereden, was erg leuk! Hoop dat het op de dag van de Primavera ook echt eens met de lente begint!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

klimgeit
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2005 21:55

klimgeit 14 mar 2010 22:33

KOUD, NAT EN BROKKEN

Daar ben ik weer met een berichtje. Gisteren was nog de beste mogelijkheid om te rijden dusss..... Het lenteweer was al weer beter dan de vorige keer want met 3 graden, regelmatig regen en een fors windje uit west tot noordwest voelde het al beter aan.

Vandaag eerst maar eens voor mijn oudste zoon Max naar Jean Habets gereden in Oud Valkenburg om te kijken naar jeugd wielrenfietsjes omdat hij al meer dan een jaar aangeeft dat hij wilt wielrennen. Daarna richting Maastricht en vervolgens langs de Maas naa Eijs. Op deze rechte einden leg ik vaak mijn polsen op het stuur en kijk dan tijdens de inspanning vaak even naar mijn voorwiel. In eerste instantie dacht ik dat het profiel van mijn voorband niet recht was, maar nog wat later bleek dat ik zonder een put of zo gepakt te hebben een slag in mijn wiel had opgelopen die steeds iets erger werd. Niet op letten, alleen maar naar mijn hartslag luisteren, Warsage en Battice gaat goed, wat hoor ik toch, tjeetje mijn voorwiel loopt aan tegen mijn voorvork!!! Extreem zeg!! Richting Henri-Chapelle en Teuven. Hier richting Slenaken en rechts de Camerig op. 34x17, 20 in het uur gaat lekker, klote wiel gaat weer geld kosten, he he boven even doortrekken rechts en dan links, what the ...... lek!!!! Mijn god, ik ging bijna op mijn gezicht zo snel was dat wiel leeg. Koude handen en hard rubber wat een geemmer om die band te lichten zeg. 20 minuten later en dik afgekoeld, maar rustig naar huis.

30 gemiddeld op 97,5 km, een kapot wiel en een lekke band, een 7-tje.
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 15 mar 2010 01:43

Vandaag(zondag) 6uur op de fiets gezeten waaronder een trainingswedstrijdje van 1uur.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 15 mar 2010 09:16

Zaterdag traininsrit in Hattemmerbroek. Wat een tering rondje! Op de fiets heen met wind in de rug, terug via een omweg (Dellen), zodat we uiteindelijk weer de wind in de rug hadden richting Kampen. Uiteindelijk 4 uur. Woensdag en donderdag lekker weer, dat zijn nou net precies de dagen dat ik niet kan!!! Damn.

rftjanssen
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 sep 2009 22:52
Locatie: Sittard

rftjanssen 15 mar 2010 09:35

Zaterdag rondje gemaakt vanuit Elsoo, Simpelveld, Aachenerwald (door de sneeuw aan de achterkant van de Vaalserberg), Eynatterheide, Kelmis, Plombières, Mechelen, Valkenburg, Schimmert en weer naar huis. Met zeven vertrokken en met z'n tweeen thuis. Vier zijn er afgehaakt bij de Vaalserberg en 1 met grote panne in Eynatterheid. Ophanging van de achterderailleur van het frame gebroken en in het wiel geslagen. Ach...je hebt wel eens van die tochtjes. Hopelijk kunnen we snel weer het zomertenue aan...

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 15 mar 2010 10:49

Grazie BianchiSL3 molto più gradevole
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 15 mar 2010 11:18

gisteren bij de amab Veenendaal. 1e plek! midden nederland comp.

[img=http://img707.imageshack.us/img707/3213/veenendaal.jpg]

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 15 mar 2010 11:34

Gefeliciteerd :-)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 15 mar 2010 11:40

netjes!! gefeliciteerd
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie