Je lijkt wel een HollanderLcsmet schreef: ↑28 jan 2023 14:39 Wat ik deed, ik nam een abonnement als er 2 maand gratis is.
Na 1 maand zeg ik mijn abonnement op bij de eerste vervaldag.
Het jaar nadien neem ik weer een abonnement in de periode dat ze 2 maanden gratis geven.
Na een maand weer stopzetten, enzovoort.
Altijd 14 maanden voor de prijs van een jaar.
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Nou dat betwijfel ik want het zijn mijns inziens altijd Vlamingen die om kortingscodes vragen.vincent75 schreef: ↑29 jan 2023 15:23Je lijkt wel een HollanderLcsmet schreef: ↑28 jan 2023 14:39 Wat ik deed, ik nam een abonnement als er 2 maand gratis is.
Het jaar nadien neem ik weer een abonnement in de periode dat ze 2 maanden gratis geven.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dat klinkt als een heel beroerd uurloonLcsmet schreef: ↑28 jan 2023 14:39 Wat ik deed, ik nam een abonnement als er 2 maand gratis is.
-
- Forum-lid HC
Ik heb gewoon een Garmin account, die route bouwer vind ik goed genoeg. Ik zou ook niet weten wat de meerwaarde is van Strava Premium. Als het om de analyse gaat van je activiteiten, dan is Trainingpeaks veel beter. (In mijn ogen). En €69 per jaar om mijn segmenten te kunnen vergelijken met andere, vind ik echt wat overdreven.
Ik heb een vraagje over Strava "Maandelijkse conditie". Deze neemt bij mij eigenlijk over de gehele lijn af. En dit terwijl ik in een aantal jaar tijd toch echt van 2x naar 4x in de week sporten ben gegaan. (Hardlopen en fietsen) Gemiddelde snelheden zijn toegenomen, de afstanden, ftp, etc.
Ook geeft Strava bijvoorbeeld bij een zware interval of blokjes aan dat het "gemiddeld" of "lager dan gemiddeld" was ten opzichten van andere pogingen, terwijl dit toch echt niet zo is. (zo voelt het in ieder geval niet)
Ik heb mijn hartslag in de juiste zones staan dus hier ligt het volgens mij niet aan. Ik krijg die score eigenlijk alleen omhoog dmv mijn "extreme" trainingen van 5uur fietsen of een halve marathon op wedstrijd tempo.
Staan mijn instellingen verkeerd, train ik helemaal verkeerd, of is Strava gewoon niet goed en moet ik toch maar eens Training Peaks oid gaan gebruiken?
Ook geeft Strava bijvoorbeeld bij een zware interval of blokjes aan dat het "gemiddeld" of "lager dan gemiddeld" was ten opzichten van andere pogingen, terwijl dit toch echt niet zo is. (zo voelt het in ieder geval niet)
Ik heb mijn hartslag in de juiste zones staan dus hier ligt het volgens mij niet aan. Ik krijg die score eigenlijk alleen omhoog dmv mijn "extreme" trainingen van 5uur fietsen of een halve marathon op wedstrijd tempo.
Staan mijn instellingen verkeerd, train ik helemaal verkeerd, of is Strava gewoon niet goed en moet ik toch maar eens Training Peaks oid gaan gebruiken?