Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Een vergelijkbaar voorval met een balk of een boomstam is in de buurt van de Leusderheide gebeurd met een motorcrosser. Dat mag in die omgeving niet. De eerste ronde geen balk, de tweede ronde wel. Een jongeman heeft het leven gelaten. Iemand heeft dat waarschijnlijk zo neergelegd.
hun fietsen.
Dat of een visdraad over de weg zijn mijn grootste angsten tijdens het fietsen.Orlok schreef: ↑07 feb 2023 18:04 Dit is wel te triest voor woorden: https://nos.nl/artikel/2462898-15-000-e ... rdamse-bos
Echt heel triest verhaal dat iemand zo in en flits zijn hele leven kwijtraakt.
Word ik stil van.
-
- Forum-lid HC
Ja je hebt rare mensen. Ik heb dat ook wel, ben af en toe bv een van de eerste vroeg in de ochtend op de UHR, dan moet ik daar ook wel eens aan denken.
Wat ik zo bizar vind, dat het niet over een impuls gaat, slaat iemand je nou voor je kanus als je heel dicht asso voorbij rijd of wat dan ook......., ook niet goed, maar dat kan nog een keer.
Die neiging had ik ook wel eens toen de tiende groep wielrenners 30cm langs mijn zoontje reed van 4.
Maar dit soort dingen, vooraf denk je dat echt uit. Er zijn dan zoveel momenten waarop je kan denken "dit is misschien beter van niet" Dit zijn echt psychisch volkomen gestoorde mensen, die je echt op zou moeten sluiten.
Wat ik zo bizar vind, dat het niet over een impuls gaat, slaat iemand je nou voor je kanus als je heel dicht asso voorbij rijd of wat dan ook......., ook niet goed, maar dat kan nog een keer.
Die neiging had ik ook wel eens toen de tiende groep wielrenners 30cm langs mijn zoontje reed van 4.
Maar dit soort dingen, vooraf denk je dat echt uit. Er zijn dan zoveel momenten waarop je kan denken "dit is misschien beter van niet" Dit zijn echt psychisch volkomen gestoorde mensen, die je echt op zou moeten sluiten.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik moest twee weken terug toch ook nog stoppen om wat vreemd verschenen klossen van de mtb route af te trekken. Oude takken die echt niet van vandaag of gisteren van de boom zijn gevallen, maar al tijden in t bos liggen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!