Elke generatie klaagt over de jeugd, wat moet er van terecht komen, dat is van alle tijden!
De hippies van toen deugde ook niet, de punkgeneratie etc.

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Op het snelfietspad tussen Nijmegen en Arnhem kan ik ook vaak in het wiel mee, goed als intervaltraining. Ik vraag ook altijd even of het oké is om aan te haken. Heel af en toe is er iemand die het liever niet heeft maar de meesten vinden het helemaal mooiKluus schreef: ↑08 feb 2023 10:36 Ik ben vandaag nog met een gangetje van 40km/u achter een speed pedelec naar mijn werk gereden, ik vond het wel heerlijk zo. Kwam haar vrijwel aan het begin van mijn traject tegen en toevallig werkte ze ook nog bij mij in de buurt. Bij de eerste kruising waar we even moesten stoppen gevraagd of ze er geen problemen mee had, dat had ze niet en daarna hield ze zelfs een beetje rekening met mij.![]()
Toen ik deze morgen vertrok om 05u45, was het -4,5°. Maar wel geen zuchtje wind, waardoor het niet zo koud aanvoelde. Op slechts één plaats was het wat oppassen vanwege gladheid, maar voor de rest was het best te doen.