Het grote 'off topic' topic
Ik probeer m'n verwachtingen laag te houden, dan kan het alleen maar meevallen.
Fawlty Towers, Blackadder, Bottom, Young Ones,... Allemaal ettelijk keren verslonden.
Fawlty Towers, Blackadder, Bottom, Young Ones,... Allemaal ettelijk keren verslonden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kleine kans, er is vast wel weer een of andere woke-commissie die alles vooraf op correctheid gaat toetsen
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je John Cleese een beetje volgt op Twitter dan hoop ik dat hij ook nu vooral zijn zin doet en dan is de kans op welke en andere politieke correcte toestanden klein.daniel1975 schreef: ↑08 feb 2023 21:18
Kleine kans, er is vast wel weer een of andere woke-commissie die alles vooraf op correctheid gaat toetsen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tot de bbc het uit moet gaan zenden…
Less is bore
Ik heb zonet een leerrijk artikel uit de geschiedenis van Nederland gelezen, nml. De oorlog van Willen 5 tegen de friezen in 1345.
En dat as geen walk in the park. 'historiek.net' (met wekelijkse nieuwsbrieven) over het verre en minder verre verleden. Ik meen dat meerderen hier (mogelijk) interesse zouden in kunnen hebben.
En dat as geen walk in the park. 'historiek.net' (met wekelijkse nieuwsbrieven) over het verre en minder verre verleden. Ik meen dat meerderen hier (mogelijk) interesse zouden in kunnen hebben.
- borgmonster
- Forum-lid
Erg leuk inderdaad! Dank!ottorongo schreef: ↑13 feb 2023 23:53 Ik heb zonet een leerrijk artikel uit de geschiedenis van Nederland gelezen, nml. De oorlog van Willen 5 tegen de friezen in 1345.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6