Het grote woon-werk topic
Morgen. Echt!
Het 'probleem' is dat het jaagpad waar ik fiets nooit gestrooid wordt. En dichte mist en vrieskou is écht wel tricky.
Ik heb altijd gezegd dat ik het fietsen leuk moet blijven vinden. Ik haak alleen af bij 6+ Bft én bij vrieskou met kans op serieuze gladheid.
En daar hou ik me aan.
Vannacht -2 maar geen mist en enkel wat hoge bewolking. Dus de fiets staat al klaar.
Echt
Het 'probleem' is dat het jaagpad waar ik fiets nooit gestrooid wordt. En dichte mist en vrieskou is écht wel tricky.
Ik heb altijd gezegd dat ik het fietsen leuk moet blijven vinden. Ik haak alleen af bij 6+ Bft én bij vrieskou met kans op serieuze gladheid.
En daar hou ik me aan.
Vannacht -2 maar geen mist en enkel wat hoge bewolking. Dus de fiets staat al klaar.
Echt
Tweede keer al, gebruiksvoorwerp! Over een tijdje wordt 'ie ook weer afgeragt bij CDW en nog wat later moet 'ie achterop de auto naar vakantie, dan kan hij beter niet meer zo hagelnieuw zijn.
Laatst gewijzigd door Kluus op 09 feb 2023 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
@ DDx en kluus, lekkere sfeerplaatjes!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Het is prachtig in de ochtend, maar ik was blij dat ik maar 10km hoefde met in mijn gewone kloffie met dikke winterjas. Ben blij dat het komende dagen beter (lees warmer) wordt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Zalig windstil. Heerlijk om de wereld langzaam te zien ontwaken.
Nog even en de lichten moeten niet meer opgeladen worden. Geen kwartier aankleden meer.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Eigenlijk... vind ik het heerlijk fietsen op het moment.
Tuurlijk.. als het warm is ben ik sneller klaar met omkleden maar ik kan hier echt wel van genieten.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE