Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Ook al een paar keer meegemaakt zelfs. Takken of een stronk op het pad. Op de UHR en ook bij Dorst. Vaak een beetje waar wandelpaden de mtb paden kruisen. Je hebt idioten, maar kan me ook zo maar voorstellen dat spelende kids zoiets uit onwetendheid doen (en pa en ma die niet opletten).
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Deze wildroosters zijn 'levensgevaarlijk voor fietsers' https://www.gld.nl/nieuws/7857193/deze- ... r-fietsers #omroepgelderland #gld
Dit is wel een pareltje. Zeker in een gemeente die zich er op voorstaat heel fietsbewust te zijn.
Dit is wel een pareltje. Zeker in een gemeente die zich er op voorstaat heel fietsbewust te zijn.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Soms denk ik echt dat dit gewoon banana split is.......... dat het niet echt kan zijn.
Dat dit iemand heeft, verzonnen, iemand goedgekeurd en daarna leg je het ook nog neer.
Dat deze aarde nog niet 9 keer is ontploft is me sowieso een raadsel...
Dat dit iemand heeft, verzonnen, iemand goedgekeurd en daarna leg je het ook nog neer.
Dat deze aarde nog niet 9 keer is ontploft is me sowieso een raadsel...
- thestudent
- Forum-lid HC
Het probleem is denk ik niet dat je wiel ertussen valt, maar dat ze veel te glad zijn. Met koud en nat weer zijn dit soort lange veeroosters ook horizontaal zeer gevaarlijk.
Mocht je je afvragen of er vee overheen komt. Als ze genoeg in paniek zijn zeker wel. Koeien kunnen ook over een 1.60m hoge heg springen als ze het in de bol hebben.
Mocht je je afvragen of er vee overheen komt. Als ze genoeg in paniek zijn zeker wel. Koeien kunnen ook over een 1.60m hoge heg springen als ze het in de bol hebben.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Opzettelijk aangebrachte obstakels op de UHR graag bij ons melden. Onze vrijwilligers ruimen het zsm op.
Ook graag als je het al verwijderd hebt, want dan kunnen we zien of er een patroon in zit. Melden via een bericht op Fb svp, bijvoorbeeld als volgt: Route Amerongen tussen paal XX en XY.
Ook graag als je het al verwijderd hebt, want dan kunnen we zien of er een patroon in zit. Melden via een bericht op Fb svp, bijvoorbeeld als volgt: Route Amerongen tussen paal XX en XY.
hun fietsen.
Het zullen zeker geen fietsfanaten zijn geweest die zo'n 'gevaarlijk' wildrooster hebben bedacht, eerder Amsterdammers die zijn immers gewend aan de vele tramrails in de hoofdstad.pino schreef: ↑09 feb 2023 11:10 Deze wildroosters zijn 'levensgevaarlijk voor fietsers' https://www.gld.nl/nieuws/7857193/deze- ... r-fietsers #omroepgelderland #gld
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Toen ik in Ankara, Turkije woonde heb ik bij mijn eerste fiets ritje door het lokale park de velg van mijn racefiets finaal aan barrels gereden. Niet door wildroosters, maar afwateringsroosters die over de hele breedte van het pad lagen ......met de gleuven in de rijrichting.pino schreef: ↑09 feb 2023 11:10 Deze wildroosters zijn 'levensgevaarlijk voor fietsers' https://www.gld.nl/nieuws/7857193/deze- ... r-fietsers #omroepgelderland #gld
En ja, daar doen ze verder ook niet aan fietsen. Daar snel maar een mtb erbij gekocht.
-
- Forum-lid HC
We zijn hier natuurlijk wel verwend. De eerste regel in het buitenland is dat je stil moet kunnen staan wat je ziet.
Dat geld eigenlijk overal.
Die geulen liggen in de alpen ook overal in (gravel) MTB routes, dus denk daar aan, altijd schuin ook.
Maar wel van hout, dat is niet zo glad
Dat geld eigenlijk overal.
Die geulen liggen in de alpen ook overal in (gravel) MTB routes, dus denk daar aan, altijd schuin ook.
Maar wel van hout, dat is niet zo glad
- thestudent
- Forum-lid HC
Was op route Ede. En ik heb mijn FB account verwijderd. Ik verwijder ze liever meteen maar zelf, ik ga geen risico nemen dat er nog anderen last van hebben. Zo veel werk is dat nu ook weer niet. Mocht het echt iets zijn waar je sporenonderzoek aan zou kunnen doen ( zoals draden ) dan meld ik t wel.BertL schreef: ↑09 feb 2023 11:46 Opzettelijk aangebrachte obstakels op de UHR graag bij ons melden. Onze vrijwilligers ruimen het zsm op.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
De wildroosters nu ook op Geenstijl.
Gemeente Apeldoorn probeert bejaarde fietsers vermoorden met 'wildroosters'
Gemeente Apeldoorn probeert bejaarde fietsers vermoorden met 'wildroosters'
-
- Forum-lid HC
Is gewoon gedaan om een reactie uit te lokken. Geen stijl is voor mensen met teveel tijd en twee hersencellen waarvan er eentje stuk is door lachgasgebruik.....