Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik was vandaag weer onderweg en kwam onderweg een flinke ijsplaat tegen op het fietspad. En die lag ook nog in een bocht. Dus ja, je kan niets doen dan al passagier de rit uitzitten richting de berm. Zag me al over het stuur gaan maar gelukkig kon ik de boel rechtop houden. Wel alles onder de blubber maar dat liever dan geblesseerd raken of de boel stuk rijden.
Dus, eerst veel regen en nu wel droog maar vorst. Ik neig er bijna na om de regen terug te willen. Die stukken ijs en pekel zijn geen pretje. Droog, zonnig en plusgraden echter nog liever.
Dus, eerst veel regen en nu wel droog maar vorst. Ik neig er bijna na om de regen terug te willen. Die stukken ijs en pekel zijn geen pretje. Droog, zonnig en plusgraden echter nog liever.
Ride bikes, not tanks!
Ik kom ook langzaam op het punt dat ik klaar ben met de winter. Gelukkig zijn er dan altijd nog skivakanties die de sleur aardig doorbreken...
Als het blijft zoals de laatste week in W-Vlaanderen, dan kan ik het wel hebben. Niet warm, maar geen wind, regen of andere neerslag.
Ik zie 's morgens ook stilaan de lucht vroeger opklaren.
Spring is coming...
Ik zie 's morgens ook stilaan de lucht vroeger opklaren.
Spring is coming...
- ophetkantje
- Forum-lid
Hier, onder Eindhoven zijn sommige fietspaden door de bossen nog steeds volledig onbegaanbaar door de opgevroren sneeuw.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid HC
Alles over elkaar heen en je kunt zo naar buiten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben er ook wel klaar mee. December hebben we even een weekje lekker winterweer gehad met ijs, maar daarna was het 5-6 weken prut.
Nu gelukkig wel wat zon, maar fris.
Nog een week of 3-4 en dan hebben we het ergste wel gehad.
Nu gelukkig wel wat zon, maar fris.
Nog een week of 3-4 en dan hebben we het ergste wel gehad.
Less is bore
Het is NU heerlijk. Net lopend boodschappen wezen doen maar prima weer om te fietsen/hardlopen/wandelen.
Op paar bruggetjes was het nog wel glad op even voor negen!!!!
Verder simpel: doe OF een echte winter OF gewoon voorjaar
Ga er straks wel op uit want echt lekker weer en op kou kan je je prima kleden!
Gisteren naar huis gefietst met 9.6 graden volgens m'n app.
Ik was iets te warm gekleed. Flink zweten.
Maar we klagen niet. Oh no.
Ik was iets te warm gekleed. Flink zweten.
Maar we klagen niet. Oh no.