Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Hier ook heerlijk ritje gehad. het voelde prima, die snijdende koud is eraf, gelukkig in het bos. Ze zijn hier in de omgeving weer overijverig met zout geweest.
Niet normaal wat er op die fietspaden ligt hier.
Niet normaal wat er op die fietspaden ligt hier.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat was het deze namiddag heerlijk fietsen. Zon, staalharde blauwe hemel, amper wind, en weinig volk op pad. Op een bepaald moment zag ik op het display van mijn Garmin 14° staan. Misschien ietsje teveel dan de werkelijkheid, maar het was echt aangenaam fietsweer. Morgen een dagje vrij, dus weer een kort ritje. En in de namiddag mijn vrouw eens extra verwennen.
Inderdaad, eindelijk terug een weertje om lekker comfortabel buiten te fietsen. 102 km deze namiddag, volgens m'n Garmin 12°C... zalig!i-mac schreef: ↑13 feb 2023 17:36 Wat was het deze namiddag heerlijk fietsen. Zon, staalharde blauwe hemel, amper wind, en weinig volk op pad. Op een bepaald moment zag ik op het display van mijn Garmin 14° staan. Misschien ietsje teveel dan de werkelijkheid, maar het was echt aangenaam fietsweer. Morgen een dagje vrij, dus weer een kort ritje. En in de namiddag mijn vrouw eens extra verwennen.
Je geeft haar een fiets natuurlijk
Eind van de middag nog een uurtje gefietst maar ben het nu wel zat om 3 lagen kleding aan te trekken en de lampjes op te laden. Nog 6 weken en dan gaat de zomertijd weer in. Lekker na het werk nog even 2 uurtjes kort-kort bollen….
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren was een heerlijke dag om te fietsen. Windstil, strakblauwe lucht. 0 graden bij vertrek en 10 bij thuiskomst. Wat ik dan vreemd vind zijn de jonge gasten die dan al met korte broek en een enkel shirtje rijden. Probeer je dan een prof na te doen?
De 100km weer aangetikt.
De 100km weer aangetikt.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Nee dat deed ik toen ook, pure ontwetendheid........ denk ik
Al vind ik geen wind echt verschrikkelijk, de hele weg wiindtegen gevoel en steeds dezelfde druk op je zadel.
3 vind ik eigenlijk het fijnst, goed nieuws hier in het westen is het een stuk vaker meer dan 3 dan minder.
Overigens prima pre voorjaarsweer. Hier kan niet over geklaagd worden!
Al vind ik geen wind echt verschrikkelijk, de hele weg wiindtegen gevoel en steeds dezelfde druk op je zadel.
3 vind ik eigenlijk het fijnst, goed nieuws hier in het westen is het een stuk vaker meer dan 3 dan minder.
Overigens prima pre voorjaarsweer. Hier kan niet over geklaagd worden!